prulle skrev:2576004elfas frakt e dyr.
kommer inte ihåg ja, det var något år sen jag betsällde senast, men domm har då allt iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:2576004elfas frakt e dyr.
Japp men palla 85 spänn i frakt för något som kostar 5 spänn..kleinealf skrev:2576418kommer inte ihåg ja, det var något år sen jag betsällde senast, men domm har då allt iaf
prulle skrev:2576816Japp men palla 85 spänn i frakt för något som kostar 5 spänn..
Ar ju hogre resistans i en glodlampa med ett hogre watt antal. Hogre W antal pa en lampa = tunnare glodtrad = mer resistans = starkare ljus och hogre varmeutveckling.prulle skrev:2575968Nu vill jag gärna veta hur rälet inte kan orka med en förstor ström? Vist den kan smäkta men knappast i det här fallet.
Ja... vad har det med relät att göra?philsson skrev:2577646Ar ju hogre resistans i en glodlampa med ett hogre watt antal. Hogre W antal pa en lampa = tunnare glodtrad = mer resistans = starkare ljus och hogre varmeutveckling.
Kanske du inte kande till att en lampa, resistor... vad det nu ar for komponent den bromsar upp strommen och sanker spanningen, blir alltsa svarare for relat att sla over.prulle skrev:2577692Ja... vad har det med relät att göra?
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |