prulle skrev:2576004elfas frakt e dyr.
kommer inte ihåg ja, det var något år sen jag betsällde senast, men domm har då allt iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:2576004elfas frakt e dyr.
Japp men palla 85 spänn i frakt för något som kostar 5 spänn..kleinealf skrev:2576418kommer inte ihåg ja, det var något år sen jag betsällde senast, men domm har då allt iaf
prulle skrev:2576816Japp men palla 85 spänn i frakt för något som kostar 5 spänn..
Ar ju hogre resistans i en glodlampa med ett hogre watt antal. Hogre W antal pa en lampa = tunnare glodtrad = mer resistans = starkare ljus och hogre varmeutveckling.prulle skrev:2575968Nu vill jag gärna veta hur rälet inte kan orka med en förstor ström? Vist den kan smäkta men knappast i det här fallet.
Ja... vad har det med relät att göra?philsson skrev:2577646Ar ju hogre resistans i en glodlampa med ett hogre watt antal. Hogre W antal pa en lampa = tunnare glodtrad = mer resistans = starkare ljus och hogre varmeutveckling.
Kanske du inte kande till att en lampa, resistor... vad det nu ar for komponent den bromsar upp strommen och sanker spanningen, blir alltsa svarare for relat att sla over.prulle skrev:2577692Ja... vad har det med relät att göra?
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |