Blinkers..

Mest lol men www.startuning.com moppesida ^^ välj vilken model som helst blinkersarna är dom samma dom har mkt att välja på och framför allt jävligt billigt :D

Lezo skrev:
2633170 Mest lol men www.startuning.com moppesida ^^ välj vilken model som helst blinkersarna är dom samma dom har mkt att välja på och framför allt jävligt billigt :D

fan funka ju inte...

edit: .se skulle de va..

fan riktigt billigt o bra ju... kanske skulle ta o beställa ett par moppeblinkare..hmm

Last edited:
AndreasNo skrev:
2633293 fan funka ju inte...

edit: .se skulle de va..

fan riktigt billigt o bra ju... kanske skulle ta o beställa ett par moppeblinkare..hmm

vill du bli coolast i moppe gänget så.... köpte på lomma-hoj 129för ett par små fina e-märkta tyckete jag var billigt

lasse kongo skrev:
2633556 vill du bli coolast i moppe gänget så.... köpte på lomma-hoj 129för ett par små fina e-märkta tyckete jag var billigt

Spelar ju inte så jävla stor roll ifall dem e te moppe lr ej, bara dem funka på hojen o ser hyffsat bra ut o e billiga så e de ju fint..

Finns de nå webshop te dedär stället?

AndreasNo skrev:
2633663 Spelar ju inte så jävla stor roll ifall dem e te moppe lr ej, bara dem funka på hojen o ser hyffsat bra ut o e billiga så e de ju fint..

Finns de nå webshop te dedär stället?

LOL? *är väl ingen skillnad? blinkers som blinkers :D

AndreasNo skrev:
2634606 Ja jag sa ju precis det?...

jomen det lät som att dom var _till_ moppe vilket dom inte är. vanliga universal blinkers du kan ha på din cabade 240 om du vill ;D

Lezo skrev:
2634616 jomen det lät som att dom var _till_ moppe vilket dom inte är. vanliga universal blinkers du kan ha på din cabade 240 om du vill ;D

Ja ursäkta då..

"Skitsamma om dem är riktade till moppepojkar att ha på sina mopeder, bara dem är billiga o ser hyffsat bra ut så" :gnissla

Men jag har fortfranadefrns,..nu somna ja över tangentbordet,,

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...