Blinkers..

Mest lol men www.startuning.com moppesida ^^ välj vilken model som helst blinkersarna är dom samma dom har mkt att välja på och framför allt jävligt billigt :D

Lezo skrev:
2633170 Mest lol men www.startuning.com moppesida ^^ välj vilken model som helst blinkersarna är dom samma dom har mkt att välja på och framför allt jävligt billigt :D

fan funka ju inte...

edit: .se skulle de va..

fan riktigt billigt o bra ju... kanske skulle ta o beställa ett par moppeblinkare..hmm

Last edited:
AndreasNo skrev:
2633293 fan funka ju inte...

edit: .se skulle de va..

fan riktigt billigt o bra ju... kanske skulle ta o beställa ett par moppeblinkare..hmm

vill du bli coolast i moppe gänget så.... köpte på lomma-hoj 129för ett par små fina e-märkta tyckete jag var billigt

lasse kongo skrev:
2633556 vill du bli coolast i moppe gänget så.... köpte på lomma-hoj 129för ett par små fina e-märkta tyckete jag var billigt

Spelar ju inte så jävla stor roll ifall dem e te moppe lr ej, bara dem funka på hojen o ser hyffsat bra ut o e billiga så e de ju fint..

Finns de nå webshop te dedär stället?

AndreasNo skrev:
2633663 Spelar ju inte så jävla stor roll ifall dem e te moppe lr ej, bara dem funka på hojen o ser hyffsat bra ut o e billiga så e de ju fint..

Finns de nå webshop te dedär stället?

LOL? *är väl ingen skillnad? blinkers som blinkers :D

AndreasNo skrev:
2634606 Ja jag sa ju precis det?...

jomen det lät som att dom var _till_ moppe vilket dom inte är. vanliga universal blinkers du kan ha på din cabade 240 om du vill ;D

Lezo skrev:
2634616 jomen det lät som att dom var _till_ moppe vilket dom inte är. vanliga universal blinkers du kan ha på din cabade 240 om du vill ;D

Ja ursäkta då..

"Skitsamma om dem är riktade till moppepojkar att ha på sina mopeder, bara dem är billiga o ser hyffsat bra ut så" :gnissla

Men jag har fortfranadefrns,..nu somna ja över tangentbordet,,

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back