Blinkers..

Mest lol men www.startuning.com moppesida ^^ välj vilken model som helst blinkersarna är dom samma dom har mkt att välja på och framför allt jävligt billigt :D

Lezo skrev:
2633170 Mest lol men www.startuning.com moppesida ^^ välj vilken model som helst blinkersarna är dom samma dom har mkt att välja på och framför allt jävligt billigt :D

fan funka ju inte...

edit: .se skulle de va..

fan riktigt billigt o bra ju... kanske skulle ta o beställa ett par moppeblinkare..hmm

Last edited:
AndreasNo skrev:
2633293 fan funka ju inte...

edit: .se skulle de va..

fan riktigt billigt o bra ju... kanske skulle ta o beställa ett par moppeblinkare..hmm

vill du bli coolast i moppe gänget så.... köpte på lomma-hoj 129för ett par små fina e-märkta tyckete jag var billigt

lasse kongo skrev:
2633556 vill du bli coolast i moppe gänget så.... köpte på lomma-hoj 129för ett par små fina e-märkta tyckete jag var billigt

Spelar ju inte så jävla stor roll ifall dem e te moppe lr ej, bara dem funka på hojen o ser hyffsat bra ut o e billiga så e de ju fint..

Finns de nå webshop te dedär stället?

AndreasNo skrev:
2633663 Spelar ju inte så jävla stor roll ifall dem e te moppe lr ej, bara dem funka på hojen o ser hyffsat bra ut o e billiga så e de ju fint..

Finns de nå webshop te dedär stället?

LOL? *är väl ingen skillnad? blinkers som blinkers :D

AndreasNo skrev:
2634606 Ja jag sa ju precis det?...

jomen det lät som att dom var _till_ moppe vilket dom inte är. vanliga universal blinkers du kan ha på din cabade 240 om du vill ;D

Lezo skrev:
2634616 jomen det lät som att dom var _till_ moppe vilket dom inte är. vanliga universal blinkers du kan ha på din cabade 240 om du vill ;D

Ja ursäkta då..

"Skitsamma om dem är riktade till moppepojkar att ha på sina mopeder, bara dem är billiga o ser hyffsat bra ut så" :gnissla

Men jag har fortfranadefrns,..nu somna ja över tangentbordet,,

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back