Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hanzzon skrev:2516771Nån som vet om det bara är att slänga på dessa eller måste man ha dit motstånd å Krejor?
Mototeck
Kowalski skrev:2516777Det är bara att gaffatejpa fast och koppla till dynamon på framhjulet.
Bus-Bo skrev:2516811om du kopplar dem på befintligt kablage till orginalblinkers borde det väl inte vara några probs... eller? Var är Alming när han behövs??
Hanzzon skrev:2516771Nån som vet om det bara är att slänga på dessa eller måste man ha dit motstånd å Krejor?
Mototeck
Gottschalk skrev:
LED har MYCKET låg effekt, så ja, därför måste du belasta blikrelät med X antal Ohm, för annars blinkar det på tok för fort.Hanzzon skrev:2516867Det är LED lampor i dessa, för mig att dom blinkar lättare än en vanlig lampa eller jag vet inte, kass på sådant här
Alming skrev:2518339LED har MYCKET låg effekt, så ja, därför måste du belasta blikrelät med X antal Ohm, för annars blinkar det på tok för fort.
Blinkrelät är avsett för att fungera med RÄTT takt vid en viss belastning, som motsvarar effekten av två paralellkopplade 5W lampor på vardera sida.
Ta reda på hur mycket dem drar, så kan du räkna ut vad för motstånd du skall ha för att få till det. Ohms lag och effektlagen!
eller så läser du gottschalks inlägg... det gjorde jag först nu.
edit igen: 5W lampor som jag skrev, förekommer dock oftast på bilar, det är inte omöjligt att det kan vara t.ex 10W som i länken.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|