Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Köpte en ny undertail till Horneten som kom idag. (för att få bort allt slask som sitter baktill på den nu). Köpte även med blinkers.
Blinkersen jag fick med, säkert inget fel på funktionen, sitter nästan monterade så de pekar rakt ned i backen och är platta.
När jag håller undertailen framför mig i rätt lutning ser man i princip bara kanterna på dem.
Någon som vet om det är lagligt? (avståndet mellan dem är OK dock).
Faktiskt nästan så jag funderar på att köpa vanliga miniblinkers istället.
Har även en snabb fråga om skylthållare, just in case att jag vill trycka dit vanliga blinkers.
Nån som har koll på om det är något som MC butikerna, AVA, Sthlms MC-varuhus för att ta några exempel brukar ha hemma? eller är det nätet som gäller?
Blinkersen jag fick med, säkert inget fel på funktionen, sitter nästan monterade så de pekar rakt ned i backen och är platta.
När jag håller undertailen framför mig i rätt lutning ser man i princip bara kanterna på dem.
Någon som vet om det är lagligt? (avståndet mellan dem är OK dock).
Faktiskt nästan så jag funderar på att köpa vanliga miniblinkers istället.
Har även en snabb fråga om skylthållare, just in case att jag vill trycka dit vanliga blinkers.
Nån som har koll på om det är något som MC butikerna, AVA, Sthlms MC-varuhus för att ta några exempel brukar ha hemma? eller är det nätet som gäller?