Tror jag fått en Norsk Honda som har fel på blinkersen;"Blinkar, blinkar inte.."
Det gäller en cbr 929 från 2000.
Skämt åsido. Hade problem då jag hade miniblinkers/diod, då blinkade det fort till höger o vänster, men ibland inte alls vänster då det bara tickade till i relät men ingen blinkers. Jag byggde om bakdelen till orginal och fick rätt blinkttakt till Höger, men fortfarande så blinkar inte alls vänster nu
Ingen trasig blinklampa heller.
Hur är relät konstruerat? Kan det "paja" för ena sidan enbart, el kan det vara något glappis? Finns det säkring någon annan stans än i säkringsboxen för relät? el finns det 2 relän
Det elektriska är inte min starka sida
Tacksam för svar!
Det gäller en cbr 929 från 2000.
Skämt åsido. Hade problem då jag hade miniblinkers/diod, då blinkade det fort till höger o vänster, men ibland inte alls vänster då det bara tickade till i relät men ingen blinkers. Jag byggde om bakdelen till orginal och fick rätt blinkttakt till Höger, men fortfarande så blinkar inte alls vänster nu
Ingen trasig blinklampa heller.Hur är relät konstruerat? Kan det "paja" för ena sidan enbart, el kan det vara något glappis? Finns det säkring någon annan stans än i säkringsboxen för relät? el finns det 2 relän
Tacksam för svar!