Blikersen slutade helt plötsligt att fungera??

BlackDevil

Rookie
Gick med
2 May 2005
Hoj
1986, Kawa zx600r stunt- såld! Honda CBR 600RR 2003 stunt
Var ute och körde och busade, blinkade som vanligt och sedan i nästa kurva va det dött? Stannade till för att kolla säkringen och alla var okay. Märker att det bara säger som "klick" i reläet sen händer det inget mer.

Någon som kan hjälpa mig med problemet?

hände mig med.............. reläet hängde sig...gav det en redig Anderslövare (smäll). fick bära eller brista......... och sedan funkade det igen... har hänt med min bil med..

Kan vara att det blivit kortis i nån av blikerserna... Hade samma problem med en av mina mini blinkers... Kortis men säkringen håll... Hittade inne i blinkersen så hamnade fjädern som trycker upp lampan så den fastnar i bajonettfästet emot +polen till lampan.. isolerade med el-tape sen funkade det!

Kan vara att det blivit kortis i nån av blikerserna... Hade samma problem med en av mina mini blinkers... Kortis men säkringen håll... Hittade inne i blinkersen så hamnade fjädern som trycker upp lampan så den fastnar i bajonettfästet emot +polen till lampan.. isolerade med el-tape sen funkade det!

Men då ska jag kika på det till helgen, hoppas det kan vara ett sånt enkelt fel. Ett nytt relä kostar 330kr och känns onödigt mycket för att blinkersen ska funka som man knappt använder :P

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back