bli frisk snabbt

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Hejsan.

vid 10-tiden i morse började jag snuva och hosta snor över skrivbordet. nu är jag trött och hängig. Ska på en fest om 4 timmar, hur blir man frisk tills dess.

Tacksam för svar.

Har du en GRG liggandes hemma kan du skjuta av en mörsare. Effektiv som fan på att rensa bihålor! :tummenupp

Drick ett par stadiga, sen ta en lång varm dusch.

Du har 50/50 chans att imorgon vara frisk eller riktigt sjuk:tummenupp

Du har iallafall räddat kvällen:yoparty

Last edited:
Frisk finns det inte en chans att du hinner bli... Men dra två ipren/panodil eller så om någon timme så kommer de iaf få dig i hyffsad form.. Svep sedan en kaffebomb innan festen (1 kopp vatten, 5-6 rågade matsskedar nescafe)..

...sedan kommer du vara pigg nog att hinka sprit och väl packad kommer du inte tänka så mycket på förkylningen..

Så gjorde jag under 3 nollningsdagar när jag hade halsfluss...

...sen får du se till å kurera dig efter festen genom att grogga på honungsmättat te och esberitox.

Snorta kemiskt ren ammoniak. Enda biverkningen är att varje gång du är förkyld resten av livet så kommer du känna lukten av ammoniak. Provat och utvärderat av undertecknad.

Snorta kemiskt ren ammoniak. Enda biverkningen är att varje gång du är förkyld resten av livet så kommer du känna lukten av ammoniak. Provat och utvärderat av undertecknad.

Kanske en dum fråga, men hur f*n skulle ammoniak hjälpa till..:va

Har du seriöst gjort detta??? Hur kändes det... Måste vatt som en bakutspark av ett arabisk fullblod på k

fan va nice, alla kurtips jag har fått är saker jag tycker om att göra. måste se till att bli sjuk oftare.

Till saken hör det att till festen kommer det en riktig 7-poängare jag är lite intresserad av och vill göra ett bra intryck på, det är även så att det bor katter hos tjejjen som har festen och jag brukar alltid snora mycket hos henne även när jag inte är sjuk. Sist hängde det två stränger på ca 20 cm från näsan större delen av kvällen. Vad tycker ni, ska jag satsa på 3-poängarn istället som jag vet är lite intresserad av mig?

Vad tycker ni, ska jag satsa på 3-poängarn istället som jag vet är lite intresserad av mig?

Gå på andrasorteringen! helt rätt!
Alltid betydligt mer lättjobbat! För du är väl inte ute efter evig kärlek och långvarigt förhållande?!

fan va nice, alla kurtips jag har fått är saker jag tycker om att göra. måste se till att bli sjuk oftare.

Till saken hör det att till festen kommer det en riktig 7-poängare jag är lite intresserad av och vill göra ett bra intryck på, det är även så att det bor katter hos tjejjen som har festen och jag brukar alltid snora mycket hos henne även när jag inte är sjuk. Sist hängde det två stränger på ca 20 cm från näsan större delen av kvällen. Vad tycker ni, ska jag satsa på 3-poängarn istället som jag vet är lite intresserad av mig?

Ta båda så får du en 10:a

Stoppa upp två hörselskydd (de gula plupparna) i näsan och säg att din röst e sån bara för du blir nervös i så vackra damers sällskap...

Gå på andrasorteringen! helt rätt!
Alltid betydligt mer lättjobbat! För du är väl inte ute efter evig kärlek och långvarigt förhållande?!

Helt rätt, drar utomlands i 7 veckor på söndag så jag vill bara ha nån att sysselsätta mig fram tills dess.

Ta båda så får du en 10:a

Stoppa upp två hörselskydd (de gula plupparna) i näsan och säg att din röst e sån bara för du blir nervös i så vackra damers sällskap...

ännu bättre! sen kan de hålla på med varandra medans jag är och snyter mig. öronpropparna va nog den bästa idén hittils. jag kan ha på mig en clown-näsa under kvällen så märker inte nån nåt.

Cheyer gillar snor! Kör på 7:an och sen om/när du får nobben så kan du låta 3:an tro att hon vunnit dig över 7:an och då kanske hon går med på 2:an.

I övrigt så finns det ju fantastiskt roliga narkotiska prepparat som i alla fall får en att tro att man är frisk.

jag kan ha på mig en clown-näsa under kvällen så märker inte nån nåt.

eller en sån där kattnäsa i gummi som luktar vanilj dom har på butrix.

Last edited:
jag har bytt till att snusa skruf tranbär nu istället för granit, mår lite bättre. tranbär ska ju rensa kroppen.

Har du seriöst gjort detta??? Hur kändes det... Måste vatt som en bakutspark av ett arabisk fullblod på k

Jajjamen. Ung, dum och lättlurad. Iofs så funkade det över förväntning. Det känns ju lite som att få 220volt rakt in i hypofysen just när man gör det men man är fanimej ren i näsan när man kommer ur chockstadiet.
Sen hur många hjärnceller man blir av med i processen törs jag inte svara på.

Jajjamen. Ung, dum och lättlurad. Iofs så funkade det över förväntning. Det känns ju lite som att få 220volt rakt in i hypofysen just när man gör det men man är fanimej ren i näsan när man kommer ur chockstadiet.

Där har vi anledningen till vad merparten av dina inlägg handlar om. :D

känns lite bortkastade pengar just nu då hälften fastnar i snoret.

Vad ekonomisk du var då. Snyt dig efter och spara det i en burk. det är så man gör harshkaka.

När du nämner det så kommer Jag på en dunderkur! När vi gick i mellanstadiet så körde vi klassikern, äta 2 fishermans vänner, mortla tre st och snorta dessa, då är man HELT upp frikad i bihålorna. Där efter ska man försöka dricka ett glas kall mjölk. Det är helt omöjligt:D

Snorta fis-herman så försvinner snoret.

Last edited:
Vad ekonomisk du var då. Snyt dig efter och spara det i en burk. det är så man gör harshkaka.

När du nämner det så kommer Jag på en dunderkur! När vi gick i mellanstadiet så körde vi klassikern, äta 2 fishermans vänner, mortla tre st och snorta dessa, då är man HELT upp frikad i bihålorna. Där efter ska man försöka dricka ett glas kall mjölk. Det är helt omöjligt:D

Snorta fis-herman så försvinner snoret.

Annars kan man ju snorta Néskaffe. Det hörs ju till och med på namnet att det ska upp i nésan.

Back