Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snorta kemiskt ren ammoniak. Enda biverkningen är att varje gång du är förkyld resten av livet så kommer du känna lukten av ammoniak. Provat och utvärderat av undertecknad.
Snorta kemiskt ren ammoniak. Enda biverkningen är att varje gång du är förkyld resten av livet så kommer du känna lukten av ammoniak. Provat och utvärderat av undertecknad.
Vad tycker ni, ska jag satsa på 3-poängarn istället som jag vet är lite intresserad av mig?
fan va nice, alla kurtips jag har fått är saker jag tycker om att göra. måste se till att bli sjuk oftare.
Till saken hör det att till festen kommer det en riktig 7-poängare jag är lite intresserad av och vill göra ett bra intryck på, det är även så att det bor katter hos tjejjen som har festen och jag brukar alltid snora mycket hos henne även när jag inte är sjuk. Sist hängde det två stränger på ca 20 cm från näsan större delen av kvällen. Vad tycker ni, ska jag satsa på 3-poängarn istället som jag vet är lite intresserad av mig?
Gå på andrasorteringen! helt rätt!
Alltid betydligt mer lättjobbat! För du är väl inte ute efter evig kärlek och långvarigt förhållande?!
Ta båda så får du en 10:a
Stoppa upp två hörselskydd (de gula plupparna) i näsan och säg att din röst e sån bara för du blir nervös i så vackra damers sällskap...
fan va nice, alla kurtips jag har fått är saker jag tycker om att göra. måste se till att bli sjuk oftare.
Till saken hör det att till festen kommer det en riktig 7-poängare jag är lite intresserad av och vill göra ett bra intryck på, det är även så att det bor katter hos tjejjen som har festen och jag brukar alltid snora mycket hos henne även när jag inte är sjuk. Sist hängde det två stränger på ca 20 cm från näsan större delen av kvällen. Vad tycker ni, ska jag satsa på 3-poängarn istället som jag vet är lite intresserad av mig?
jag kan ha på mig en clown-näsa under kvällen så märker inte nån nåt.
jag har bytt till att snusa skruf tranbär nu istället för granit, mår lite bättre. tranbär ska ju rensa kroppen.
I övrigt så finns det ju fantastiskt roliga narkotiska prepparat som i alla fall får en att tro att man är frisk.
Har du seriöst gjort detta??? Hur kändes det... Måste vatt som en bakutspark av ett arabisk fullblod på k
Jajjamen. Ung, dum och lättlurad. Iofs så funkade det över förväntning. Det känns ju lite som att få 220volt rakt in i hypofysen just när man gör det men man är fanimej ren i näsan när man kommer ur chockstadiet.
Sen hur många hjärnceller man blir av med i processen törs jag inte svara på.
känns lite bortkastade pengar just nu då hälften fastnar i snoret.
Jajjamen. Ung, dum och lättlurad. Iofs så funkade det över förväntning. Det känns ju lite som att få 220volt rakt in i hypofysen just när man gör det men man är fanimej ren i näsan när man kommer ur chockstadiet.
Sen hur många hjärnceller man blir av med i processen törs jag inte svara på.
Vad ekonomisk du var då. Snyt dig efter och spara det i en burk. det är så man gör harshkaka.
När du nämner det så kommer Jag på en dunderkur! När vi gick i mellanstadiet så körde vi klassikern, äta 2 fishermans vänner, mortla tre st och snorta dessa, då är man HELT upp frikad i bihålorna. Där efter ska man försöka dricka ett glas kall mjölk. Det är helt omöjligt![]()
Snorta fis-herman så försvinner snoret.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning