Bli bättre på wheelies?

jag tycker den förklaringen är klockren. dock behövs inte så mkt...

det är övning som gäller, och man hinner som nybörjare inte tänka på allt som någon pro har förklarat.

jag började på 1an och dumpade koppling och lärde mej använda bakbromsen med en gång. sen kunde jag åka växeln ut utan problem. längre kom jag aldrig med tvitaktaren. men det är sjukt gött att ha med sej dom grunderna när man sätter sej på en 4t med lite mer pulver.

bakbromsen är a och o för en långsiktig plan. jämför med cykel. när jag va mindre så använde jag inte bakbromsen alls och kunda trampa ett par meter. men sen fick jag för mej att lära mig använda den. och nu är det en jävla skillnad på kontroll.

så lär dig använda den NU... det är lättast.

mer än såhär kan vi inte hjälpa dej. ut å öva!


Enda inlägget t4pp3r gjort som varit i trevlig ton mot mig :) , fler sådana tack!
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top