Blev så jävla förbannad!!

Ääähmenvaffan, man ska kramas i trafiken!

Jag har bara tappat humöret riktigt i trafiken en enda gång på senare tid, ett lindrigt nyktert rikspucko stod mitt i vägen och försökte stoppa bilar, nar jag svängde och åke förbi klappade han till i plåten.
Jag slog på en grisnit och klev ut och klappade till puckot motsvarande hårt och påtalade att han skyndsamt skulle avlägsna sig från platsen, vilket han och hans kompisar gjorde.

Det var inte så mycket att han klappade i plåten, utan mer att han kastade sig fram emot min bil och hade kunnat bli påkörd som gjorde mig förbannad.

Jag blir galen på folk som håller på sådär. Tyvärr snetänder jag lika mycket tillbaka..på så vis att jag vill att dom skall be om ursäkt eller tagga ner. inte så att jag tar fram niiiven och skall huggas fifan.

Min mamma jobbade i Dubai och tjatade på att jag borde åka och tjäna snuskigt mycket pengar där. Men infödingarna (emiratisarna) kör som as och fixar dessutom företräde så att du aldrig kan vinna ens i rätten om det skulle gå så långt ( eller man skulle överleva efter att man bråkat med dom).

Jag var och hälsade på henne och vi var ute o körde en kväll.

Varken jag eller min mamma är kända för att slököra. Låg i normala filen omkörningsfilen var tom. Upp kommer en fet 4WD som blinkar med ljusen konstant åt min mamma att hon skall flytta sig så han kan komma fram. Jag blir så jävla förbannad att hjärnblödningen var nära förestående. Det var ju bara för dom att köra om i OMKÖRNINGSFILEN. Men nej...dom är kungar och skall ha en väg som är obesudlad framför sig.

Mamma låg kvar tills han låg 10 cm bakom bilen med sitt 3meter höga jeepmonster...jag studsade upp och ner och vrålade irländska svordommar så det flög spott..tills hon berättade att folk som gjorde tecken (fula/arga gester) eller vägrade flytta sig för dessa typer råkade ofta väldigt illa ut. Speciellt gästarbetare. En kille hade blivit förföljd och mördad.
Så det var bara att rulla ihop långfingret igen och hoppas att dom fick punktering på en bergsväg i 140 istället.

En annan dag satt vi i kö i ett köpcentrums parkering. Ca 40 bilar framför som skulle ut på en traffikerad gata och lika många bakom. Då sätter ett av fettona igång att hänga på tutan i ca 30 sekunder åt gången i kanske 20 minuter. Hade det varit i sverige hade man ju ringt psyket och kommit med en vit myströja åt karln. Men för att han sitter i en kromad 4WD och är 678de kusin till shejken kan man inget göra. Våldsamma tankar flög återigen genom min hjärna.

Då insåg jag att jag aldrig skulle kunna jobba där eftersom detta tillhörde vardagstraffiken...jag hade inte fått uppleva min 28års dag om jag hade åkt. Antingen genom stressrelaterad död eller för att jag blev mördad då jag kaxat med någon fet shejkättling:gnissla

Jag blir galen på folk som håller på sådär. Tyvärr snetänder jag lika mycket tillbaka..

Du har aldrig funderat på lyckopiller?
Dina nivåer av lugnande/stresshämmande ämnen verkar aningen låg.

Dom tror ju bara att det är med bilarna man ska kramas i trafiken.

Jag har inga problem med att köra i sån trafik, enligt infödda greker kör jag som en hel grek när jag är där nere (det inkluderar nävhyttning, tutning och obcena gester.)
Men visst föredrar jag högerregeln framför regeln att den som tutar först har förkörsrätt.

När han väl stack in handen så skulle du ha kört upp rutan så att han satt fast, sen kört frammåt i lagon takt för att ge honom lite motion. :rolleyes:

Kanske en motionsrunda till polishuset?

Seriöst så har jag inte en aning om vad du menar för grupp, nu får du berätta för en nyfiken.
Själv har jag klarat mig hittills men risken är väl stor att man blir mördad i en trafikuppgörelse någon gång då mitt humör i trafiken inte är det bästa :näsblod
Har antagligen fått det efter min far som skulle ge sig på en gubbe utanför tågstationen i Etuna för sisådär 10 år sedan. Han stal farsan parkering när han skulle backa in och min käre far såg rött och efteråt så skyllde han på att han inte hade druckit sitt morgonkaffe :dummer
Jag bor långt från Arboga.
Varför skulle du känna till en grupp bestående av invandrare som umgås och har likadana bilar i min hemstad?

När han väl stack in handen så skulle du ha kört upp rutan så att han satt fast, sen kört frammåt i lagon takt för att ge honom lite motion. :rolleyes:

Kanske en motionsrunda till polishuset?

Tycker att det hela verkade vara ett "domkraft moment" som jag brukar kalla denna typ av händelser. Som de flesta vet använder man sällan domkraften som levereras tillsammans med bilar så vad skall man då göra med den.. Naturligtvis är det en bra pryl att använda när man behöver leverera övertygande argument direkt in i skallen på en mottrafikant som gör som denna begåvade trafikant. Ett ypperligt sätt hade ju varit att veva upp rutan så han satt fast, köra lite och trötta ut honom och då till en avskilld plats där man kan använda domkraften lite :D

Jag bor långt från Arboga.
Varför skulle du känna till en grupp bestående av invandrare som umgås och har likadana bilar i min hemstad?

Det skulle ju vara jävligt konstigt om jag kände till dem men jag trodde du pratade om en grupp som fanns typ lite överallt och inte bara i Torne träsk.

Usch, jag som snart får körkort. Vågar man sig ut i trafiken? :gnissla

Du har aldrig funderat på lyckopiller?
Dina nivåer av lugnande/stresshämmande ämnen verkar aningen låg.

Dom tror ju bara att det är med bilarna man ska kramas i trafiken.

Jag har inga problem med att köra i sån trafik, enligt infödda greker kör jag som en hel grek när jag är där nere (det inkluderar nävhyttning, tutning och obcena gester.)
Men visst föredrar jag högerregeln framför regeln att den som tutar först har förkörsrätt.

Men det var ju det jag menar..jag skulle göra som dom gör.."kramas tillbaka i traffiken" om dom började jävlas..men då åker man på riktigt trubbel :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT