Blev nästan av med hojarna idag

Larm ? har jag trots att hojarna står i ett förråd direkt invid lägenheten...

Pack har varit nere och sabbat i vårt garage. Jag fick min toppbox för 5k uppbruten och förstörd. I den låg en 4-kronors kulspetspenna som blev ratad. Idioter.

:yoparty
Jag råkar ut för folk som byter till andra trottoaren med, trots att jag är, och ser ut att vara, svensk. ;)
Iofs är det inte lika mycket nu som det var för 15-20 år sedan.

Du är inte ensam, folk byter sida när jag är ute på hundpromenad :va

Flera gånger har folk flyttat från ett bord på krogen när jag börjat fylle-limma på de. :glömdet

stiffen du får ta upp hojjen i lägenehten å ha den i hallen;) en anledning å ta bort kartongerna å däcken haha;):tungan

Är invandrare mer stöldbenägna för att det sitter i generna eller kan det möjligtvis bero på livssituationen?
Fattigt område -> kriminalitet, så skyll på politiken. Är man över 18 år och inte helt bakom flötet bör man förstå, men visst det kan vara svårt att se klart ibland. Sedan finns det iof en viss kultur som inte är bra.

Syftar du på mitt inlägg, att jag skulle vara rasist?
Nej du, tvärtom, men enligt mina erfarenheter & mina bekantas så har det handlat om just det vi snackade om....man blir ganska trött.
Problem med det? Bruschan?

QUOTE=Ravens;5324624]
racism.jpg
[/QUOTE]

Ahhh dessa kära nysvenskar ute på nattpatrull, som regelbundet konsumenttestar hållbarheten hos våra garagelås..........

Dom var utlänningar alltså?????? :jisses shit.....otippat

Nej men absolut, dom var nog där på vattenpipsmässan...

Självklart var de araber. De är kriminella hela bunten :gnissla

[YOUTUBE-ID]zyu2jAD6sdo[/YOUTUBE-ID]

Är invandrare mer stöldbenägna för att det sitter i generna eller kan det möjligtvis bero på livssituationen?
Fattigt område -> kriminalitet, så skyll på politiken. Är man över 18 år och inte helt bakom flötet bör man förstå, men visst det kan vara svårt att se klart ibland. Sedan finns det iof en viss kultur som inte är bra.

Klart att det inte ligger i generna, men att enbart skylla på fattigdom håller inte heller. Snarare kulturell bakgrund, uppfostran etc.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti