Blev lite glad...

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 900SS
... när man suttit nån vecka och letat efter en backspegel till duccen på ebay och det enda man hittat är trasiga beggade speglar för 3-400, inget man vill byta en redan trasig spegel mot. Ny spegel är ju inte att tänka på, 7-800 spänn :(

Knallar igenom Biltemabutiken på jakt efter ett billigt skydd till dragkroken på bilen men vad... Öhm. Exakt likadana speglar som sitter på hojen. Nya. För... 39,90:- styck??

Kände plötsligt att jag hade råd att byta båda då den andra ändå behövde putsas :D

Är ducce byggt av biltemadelar (men då förstår jag inte varför det är så dyrt med ducce), eller så har tidigare ägare monterat biltemaspeglar :va

Är ducce byggt av biltemadelar (men då förstår jag inte varför det är så dyrt med ducce), eller så har tidigare ägare monterat biltemaspeglar :va

Bra varumärkesbyggare ;)
Nej det är troligen inte exakt likadana om sitter i original men det är förbanne mig väldigt väldigt nära, så nära att det är värt att spara några hundra.

Mästerkatten: Jodå, vartannat år eller runt var 1000:e mil bör man byta remmar & kolla ventilerna på dem, åtm de gamle så nog är de trogna verkstadsbesökare alltid :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park