Blev jagad igår av en galning!

Status
Ej öppen för fler svar.

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Åland
Hoj
Yz250
Det verkar uppenbarligen som att ironi är ett ord som ynglingar inte känner till. Håll dig till www.moppefucko.com. Där kan du säkert skryta om hur du lånade pappas hayabusa med 8 st turboagg, körde om 13 polisbilar på slangen och hoppade över en vägspärr. För att sedan sätta dig på din NSr 125 OKc drA en ReTTaa, sedan HopPA uuuPP på TAkcET po en PÅlisbil MDe EIn KJettING!!11

Inte för att lipa om det men, till skillnad från dej behöver jag inte skriva ironi mode on/off för att vara ironisk...

Om du fortfarande inte fattar så: Det Var Ett Skämt:pannkyss
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
helt rätt gjort. skulle gjort precis likadant själv, tänk om det var din tjej som cyklade, då skulle nog du va glad om en mc åkare gjorde likadant.

Synd att det blir mer å mer ovanligt att folk ingriper nu för tiden. Blir mer å mer " sköt dig själv, skit i andra" lixom.

Håller med tråkigt att de är så.. men hoppas att många utav oss hade gjort samma sak som killen härifrån gjorde!
 

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Ort
Falun
Hoj
Aprilia Tuono Factory
bla...bla.... För att sedan sätta dig på din NSr 125 OKc drA en ReTTaa, sedan HopPA uuuPP på TAkcET po en PÅlisbil MDe EIn KJettING!!11

vadå? :confused: jag gör så dagligen med min nsr? fast jag drar inte bara rettor utan precis allt annat också.. :yoparty
 

walle85

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Ort
uppsala
Hoj
R1
helt rätt gjort. skulle gjort precis likadant själv, tänk om det var din tjej som cyklade, då skulle nog du va glad om en mc åkare gjorde likadant.

Synd att det blir mer å mer ovanligt att folk ingriper nu för tiden. Blir mer å mer " sköt dig själv, skit i andra" lixom.

va med om det i helgen. var på krogen och skulle ut och ta lite luft när man får se en blatte som trycker upp en tjej mot en vägg när hon skriker sluta.

sluta med att man låg på backen med fyra turkar som ligger och sparkar på en.

20-30 pers står och kollar på och ser va turken gör me tjejen men ingen bryr sig:mad:
 

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Uppsala
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
va med om det i helgen. var på krogen och skulle ut och ta lite luft när man får se en blatte som trycker upp en tjej mot en vägg när hon skriker sluta.

sluta med att man låg på backen med fyra turkar som ligger och sparkar på en.

20-30 pers står och kollar på och ser va turken gör me tjejen men ingen bryr sig:mad:

var i Uppsala var du ???
Kanske var på nån inhemsk kvarterskrog i Gottsunda...:) ?

Jaja vi får mötas upp nån dag å rensa gatorna här hemma :tungan
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Haha, Sture alltså.. Vilken kille! Varit i Malmö någon gång? Hade varit intressant för dig.
 

_Prowler_

Galning
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Gällivare
Hoj
XT 660x köpes!!!
har hänt mig med (nästan)

blev iaf jagad av en galning förra sommaren när jag och min bror var ute och körde cross på fotbollsplanen i byn, när vi var på väg hem så ser ja att en bil kommer i en helvetes fart mot oss (smal väg) och blinkar med hel lyserna så jag tänker på en gång att det är surkuken i byn som har fått nog.

så jag börjar att reta han, köra på bakhjulet, peka finger och köra sick sack, men när jag märker att han vill prejja ner oss i diket så saktar jag ner så att min bror som inte kör lika bra som mig (skrytskryt) hinner bort, när jag märker att bror är nog långt bort trycker jag på, en yz 125 -01 går ca 130 (?) och han låg hela tiden vid mitt bakdäck och försökte prejja ner mig, så när jag kommer till en vägavfart och sticker in i skogen.

min låtsasfar tar brors cross och far och snackar med idioten, han påstod att han bara försökte köra om mig, dock så var det en först 50 väg å sen 70, när min låtsasfar skulle fara hem igen så kör bilen om och öppnar dörren mot han, han tar då upp benet mot dörren och tänker sparka in den (han hade druckit en öl eller två) men då vågar inte idioten i bilen något mer och stängde dörren, han hör inte ens hemma i byn så varför han gjorde så vet jag inte, kanske avundsjuka?
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
vadå? :confused: jag gör så dagligen med min nsr? fast jag drar inte bara rettor utan precis allt annat också.. :yoparty

Ironi mode ON

Jag förstår inte riktigt dom här med r1or, så fort borde dom inte gå. jag körde mig nsr i helgen och det går ju utta helvete, körde ju trimmad moppe innan men det här är ju stor skillnad, jag tror jag drar en r1a när jag vill... dag som natt. 2 takt är ju gjort för att gå fort, ska bara ställa ventilerna först...

Ironi mode OFF
 

Dominator-Rocks

Guest
har hänt mig med (nästan)

blev iaf jagad av en galning förra sommaren när jag och min bror var ute och körde cross på fotbollsplanen i byn, när vi var på väg hem så ser ja att en bil kommer i en helvetes fart mot oss (smal väg) och blinkar med hel lyserna så jag tänker på en gång att det är surkuken i byn som har fått nog.

så jag börjar att reta han, köra på bakhjulet, peka finger och köra sick sack, men när jag märker att han vill prejja ner oss i diket så saktar jag ner så att min bror som inte kör lika bra som mig (skrytskryt) hinner bort, när jag märker att bror är nog långt bort trycker jag på, en yz 125 -01 går ca 130 (?) och han låg hela tiden vid mitt bakdäck och försökte prejja ner mig, så när jag kommer till en vägavfart och sticker in i skogen.

min låtsasfar tar brors cross och far och snackar med idioten, han påstod att han bara försökte köra om mig, dock så var det en först 50 väg å sen 70, när min låtsasfar skulle fara hem igen så kör bilen om och öppnar dörren mot han, han tar då upp benet mot dörren och tänker sparka in den (han hade druckit en öl eller två) men då vågar inte idioten i bilen något mer och stängde dörren, han hör inte ens hemma i byn så varför han gjorde så vet jag inte, kanske avundsjuka?

Låtsasfar..... :D Finns han på riktig?
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Snälla... släng tråden! Den har blivit invaderad av moppefukkon!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top