jesseboy
O med veten sär skrivare
Då har man kommit hem från en lååååååång resa ner till centrala delarna av Schweden. Vi startade fredagkväll, åkte ner för en något lustig uppgörelse...
Jag skulle köpa en 520sx, 6vxl, elstart, E-reg, mm, Leffe skulle sälja sin pärla, en exc 525 till part 3 och kanske köpa en Husa -04 från part 4... typ. (orkar inte hålla koll på alla parter...) Steffe följde med som moraliskt, humoristiskt och körmässigt stöd. En klippa.
Sen skulle jag köpa en uppsättning motardhjul i grannstan.
På nåt lustigt vis lyckades vi alla enas om att träffas i V-ås.
Viss förvirring uppstod om vem som hade vilken relation till vad, vem och varför...
Sen att det kom tre galna norrlänningar från långt borta som hette "Jesse, Leffe och Steffe"... Lika bra att späda på fördomarna...
Hur som helst, alla verkade nöjda efter affärerna och alla verkade ha fått rätt saker.
Nu är jag TOTALT ruinerad, har både sömn och näringsbrist (totalt ca 24 tim bakom ratten, vi 3), men nöjd. Hoppas jag är det även fortsättningsvis.
SX:en är ingen direkt skönhet, men verkar gå bra.
Jag är riktigt impad av motorgången och växellådan (jaja, vikten oxå).
Har bara LC4 å Duke att jämföra med.
Eftersom det är en SX har den crossystemet på, det bör väl räcka ganska långt?
Men vad kan man göra åt fjädringen (utan att lägga ut för mkt $) för att få den så bra som möjligt för motard?
Andra tips?
Sen: Om nån har en exc-lampa med plastbihang billigt så är jag intresserad.
Även av dubbdäck. Vintern kan ju dra ut på sig och jag är KÖRK*T!!!!!!!
Ja. Ska bifoga nån bild sen när jag vaknar och har kameran i näven.
Kan ta ett tag.
Nu ska jag lägga mig bland de delar jag fick igenom lägenhetsdörren och zzzzzoooooooova.
*
Jag skulle köpa en 520sx, 6vxl, elstart, E-reg, mm, Leffe skulle sälja sin pärla, en exc 525 till part 3 och kanske köpa en Husa -04 från part 4... typ. (orkar inte hålla koll på alla parter...) Steffe följde med som moraliskt, humoristiskt och körmässigt stöd. En klippa.
Sen skulle jag köpa en uppsättning motardhjul i grannstan.
På nåt lustigt vis lyckades vi alla enas om att träffas i V-ås.
Viss förvirring uppstod om vem som hade vilken relation till vad, vem och varför...
Sen att det kom tre galna norrlänningar från långt borta som hette "Jesse, Leffe och Steffe"... Lika bra att späda på fördomarna...
Hur som helst, alla verkade nöjda efter affärerna och alla verkade ha fått rätt saker.
Nu är jag TOTALT ruinerad, har både sömn och näringsbrist (totalt ca 24 tim bakom ratten, vi 3), men nöjd. Hoppas jag är det även fortsättningsvis.
SX:en är ingen direkt skönhet, men verkar gå bra.
Jag är riktigt impad av motorgången och växellådan (jaja, vikten oxå).
Har bara LC4 å Duke att jämföra med.
Eftersom det är en SX har den crossystemet på, det bör väl räcka ganska långt?
Men vad kan man göra åt fjädringen (utan att lägga ut för mkt $) för att få den så bra som möjligt för motard?
Andra tips?
Sen: Om nån har en exc-lampa med plastbihang billigt så är jag intresserad.
Även av dubbdäck. Vintern kan ju dra ut på sig och jag är KÖRK*T!!!!!!!
Ja. Ska bifoga nån bild sen när jag vaknar och har kameran i näven.
Kan ta ett tag.
Nu ska jag lägga mig bland de delar jag fick igenom lägenhetsdörren och zzzzzoooooooova.
*


