ah17
Bannad
Äntligen kan raketforskarna få jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasist.newstead skrev:
Konstigt att dom där jävlarna aldrig anpassar sig till svenska jävla normer.IronMike skrev:--
Sist jag jobba på mitt andra jobb, så kom det en iranie till entren, han ropa "brorsaaan" efter mig, jag vände mig om å sa "jag e inte din bror", då sa han "men ey kompis", då sa jag "är inte din kompis heller.." - då kalla han mig för rasistmen då sa jag "jag är inte svensk heller. Sen kunde han inte fortsätta, han försökte få ur sig ngt, men det var stop
![]()
Rullebör är inte ett svenskt ord men likförbannat finns det i skånskancrashtestdummy skrev:Rasist.
Lika mkt som dom ogillar att kanske bli kallade för blatte el. dylikt, så tar jag illa upp om jag blir kallad brorsa eller kompis när dom inte känner mig. Det är deras "hood-snack", inget jag pysslar med.crashtestdummy skrev:Konstigt att dom där jävlarna aldrig anpassar sig till svenska jävla normer.![]()
![]()
IronMike skrev:FYFAN!
Ringde till Ystad idag för att beställa hem en grej till lagret..........
Det gick inte att prata med dom...bad dom att brassa i helvet å la på luren. Skickade pm istället, hoppas dom förstår rikssvenska i skrift.
Värre än danska.
--
Sist jag jobba på mitt andra jobb, så kom det en iranie till entren, han ropa "brorsaaan" efter mig, jag vände mig om å sa "jag e inte din bror", då sa han "men ey kompis", då sa jag "är inte din kompis heller.." - då kalla han mig för rasistmen då sa jag "jag är inte svensk heller. Sen kunde han inte fortsätta, han försökte få ur sig ngt, men det var stop
![]()
newstead skrev:Rullebör är inte ett svenskt ord men likförbannat finns det i skånskan![]()
Slutsats: Skånska är inte svenska![]()
Förra året?stoooffe skrev:Trodde fan det var ett skämt när jag läste det i tidningen förra året.War-psycho skrev:Rasist är du ändå om du firar svenska flaggan, eller sjunger nationalsången på skolavslutningen.
Äh, förresten, rasist är du för att du är svensk helt enkelt.![]()
Det är ett sånt jävla daltande med dem att de har det svårt osv men itne skall väl vi anpassa oss efter dem i vårt land?
Ordet invandrare byttes väll ut mot "person av icke svensk härkomst"mp_87 skrev:Haha, varför slutar trådarna alltid med ett invadrar-dilemma ?
MikkE skrev:Så sant så!!
Och nu börjar vi få in namn som Abdallahulialla i namnsdagskalendrarna... hmm![]()
lorkan skrev:Nu tog jag också åt mig. Skånskan är den vackraste dialekten utav de alla.
Pinky skrev:Är detta rätt eller fel? För mig är det fel!
Tycker vi ska behålla Sverige för vad det är idag och låta invandrarna anpassa sig efter våra stadgar m.m.
Anser någon att detta är rasistiskt tycker jag det är sorgligt, det bevisar dessutom vad det är jag försöker få sagt med detta inlägg.
Herkules skrev:Istället för att säga
- ja vad kan jag hjälpa dig med. (Problemet löst)
Gabor skrev:Hur uttalar en skåning ordet TALPEDAGÅG. ??... "tauöulpeddagaöug"
Japp, att säga invandrare stämmer ju inte alltid.LayDeeOmega skrev:Är väl okej att säga blatte så länge man inte använder det som ett skällsord?!
Markus skrev:Ännu värre, har du hört när de försöker med talpedagog?![]()
WestW skrev:Åh vad populär och omtycket man skulle bli.
War-psycho skrev:Förra året?
Så var det även -91 på på min skolavslutning.
Om Sverige och dess symboler är så rasistiskt, varför tar vi överhuvudtaget in invandrare då?
Vi kanske ska sjunga "Hello Africa" av Dr.Alban stället? Det e ju "stabilt".
Edit: Personligen stör jag mig inte på invandrare, däremot på dessa idiotpolitiker som leker SM i politisk korrekthet.
Det är dom som skapar dessa spänningar, jag har ju t.ex. aldrig hört en invandrare som inte vill sjunga nationalsången på avslutningen.
Det är svenska byråkraters påfund.![]()
Så bara för att nynassarna börjar vifta med svenska flaggor och sjunger nationalsången så börjar "vi" associera allt svenskt med rasism? Snarare är det så att fega rektorer, politiker och annat löst folk inte vågade stå upp och behålla sånt som representerar landet och dess invånare (inklusive nysvenskar).lorkan skrev:Jag tycker att nynazisterna har störst skuld i det, om de inte hade försökt stjäla vår nationalsång och vår flagga, hade ju ingen associerat svenska nationalsången eller svenska flaggan med rasism. Var gång de står i Sala å viftar med flaggor och gastar om svenskfientlighet, ökar "dessa spänningar", som du nämnde.
Om vi böjer oss och förbjuder att sjunga tex nationalsången vid vissa tidpunkter, vinner ju nazisterna. Då blir sången mer och mer deras.
Sen kan man också undra, va fan ska man sjunga nationalsången på en skolavslutning för ?![]()
lorkan skrev:Var gång de står i Sala å viftar med flaggor och gastar om svenskfientlighet, ökar "dessa spänningar", som du nämnde.
Nu tänker du som en äkta politiker.lorkan skrev:Jag tycker att nynazisterna har störst skuld i det, om de inte hade försökt stjäla vår nationalsång och vår flagga, hade ju ingen associerat svenska nationalsången eller svenska flaggan med rasism.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |