Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Ort
- ...på taket
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Satan va jag skrattade men samtidigt var det lite coolJörgen Karlsson skrev:

You have a bet! Vi ska dra grusväg du och jag, next summer...aRWe skrev:2606039Satan va jag skrattade men samtidigt var det lite cool![]()
Asså... Du måste hem och läsa på tror jag.Wiseguy skrev:2606076Var detta ett Amerikanskt försök till Speedway..?
![]()

Det var ju ungefär som att försöka ta sig förbi en bil på samma bana. Det fanns liksom ingen plats över..ReDan skrev:2606101
Lite extra kul att ingen tog sig förbi roadking klumpen : )
(eller vad modellen heter)
Det är bra skit ändå . Klumpen väger 350 kg torr, komplett med fotplattor.druid skrev:2606208Ser nästan ut som roadkingen går omkull i sista kurvan när han blir omkörd.
druid skrev:2606208Ser nästan ut som roadkingen går omkull i sista kurvan när han blir omkörd.
kul me ninja skrev:2606223Ja det såg ut som han klota..va väl ca 350 kg över kroppen..man såg ju vem som va Jörgens favvo..
Jörgen hur går det me "nya" sothore projektet ?
Jörgen Karlsson skrev:2606228Det går som det ska, beställt mao. Nästa år blir det 6-pet och 820 cc i varje burk. Ramen ber om nåd redan...
/J
Lägg undan några Burton-kopplingarna åt mig broder.kul me ninja skrev:2606235Låter ju bra ska bli kul att se i vår..har några "burton" rör du kan förstärka ramen med..![]()
Jörgen Karlsson skrev:
Både långgaffel och buss, coolt! Jörgen Karlsson skrev:2606241Lägg undan några Burton-kopplingarna åt mig broder.![]()
Dirttrack med Electra Jäklar vad fräntDirttrack med Electra
EDIT: Alltså en HD är nog bättre än man tror... Mycket bättre.Man kan ju iaf inte säga att de skulle vara låsta till spikraka asfalterade vägar när man ser sånt här...

Nä! Prexist!
Har är ngt att bita i för alla plastnipponsporthojposersmedvitapjuckochhemfiladeknäpuckar "The main V-twin event!"
http://www.youtube.com/watch?v=siMb1ybAZk8
/J
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |