skyll på Trollen som va titta under pressen tidigar, gjorde säckert nåt fuffens![]()
Ja, det måste vara trollen som hällde socker i tanken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skyll på Trollen som va titta under pressen tidigar, gjorde säckert nåt fuffens![]()
fick tag i en ny regulator från staterna för ca 600 spänn inkl frakt.Det var ju sket billigt om man räknar med att priserna jag hittade här hemma i ett fall låg på över 2100 :- Måtte det välputsade vraket starta efter detta ...Nu ska jag sova, så får det bli ...
![]()
Mjao, om det nu var regulatorn (har aldrig haft bluddrig hoj trots 3 säsonger med trasig regulator),
annars kanske det var ett 29:90kr soppafilter från Biltema![]()
härligt när det är så enkelt fel.
tror det var trollen som gjorde hyss under täcket. blev skrämda i vårvärmen..
på min bird går en slang till en förgrening vid motorn.
En lös slang, var går andra änden på den ?
Jag tror så här. Alla 1Hmmm, förmodligen är den lösa slangen antingen "overflow/överfyllnads" slangen eller "breather/andnings" slangen.Ska bara försöka lösa vilken av de två det är när den inte tycks passa på det lediga uttaget även om jag förmodar att det är "overflow/överfyllnads slangen som saknas när den förmodligen gick illa efter en stund utan "breather/andnings" slangen.
Som du ser på bilden så har jag alla slangar märkta med nr 1 på sina rätta platser.Däremot så har jag bara en av slangarna med nr 2 monterad när den andra lösa som jag kan se inte passar i uttaget.Såvida dessa två uttag inte är av olika dimension och jag har lyckats röra ihop det.Men å andra sidan så skulle ju inte hojen gå så bra som den gör om de skiftat plats.Ska återkomma när jag löst var den lösa slangen hör hemma.
![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |