blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag önskar att det var jag som sålt böckerna
vi kan väl leka det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart försvarar jag ingen här, undrade bara om detta att starta en tråd om saken var det bästa. Ett gammalt hederligt telefonsamtal hade kanske fungerat bättre.Rigge skrev:Ett halvår har han ju haft...
blom skrev:jag önskar att det var jag som sålt böckerna![]()
vi kan väl leka det
Emmi skrev:Han är ju ganska aktiv enligt hans senaste inlägg. Senast idag postade han ju nåt. Riktigt dålig stil.
det är braNoicE skrev:blompas fakturaindrivning anmäler sig![]()


håkanolsson skrev:"..och skulle MAGO lura mig så söker jag upp honom....."
Den var skojsig![]()

Jo, men det är ju inte alla här som använder PM. Därav alla "xxx har PM"-trådar. Äsch, strunt samma förresten. Vi får väl låta personen ifråga försvara sig iaf först och se vart det leder.d1ce skrev:Han har i princip ett inlägg per dag sedan i december, längre än så orkade jag inte kolla. Det borde väl betyda att man i allra högsta grad är aktiv som du skriver.
berggren_martin skrev:Jo, men det är ju inte alla här som använder PM. Därav alla "xxx har PM"-trådar. Äsch, strunt samma förresten. Vi får väl låta personen ifråga försvara sig iaf först och se vart det leder.
Att bryta ett avtal genom att inte betala är i vilket fall som helst mkt dålig stil.
Swedie skrev:Funderar på att om inte man ska ta och tillverka ett "betyg" system på medlemmarna, där man äver ser vilka som röstat vad på personen för att se till att folk inte bara skojar runt o sätter minus 10 i betyg eller nått.
T.ex ett "kommentarsystem". Där man betygsätter på en skala från 1-10 och sen även kan få lägga in en Kommentar om köpet/försäljningen.
Vore detta nått?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |