Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thanksgiving.. USA:s största helg...var det inte nyss????Strokie skrev:Jag har nu ringt dom 2 kvällar i rad flera flera ggr.. ingen som svarar.
dom har väl ingen speciell helg så dom inte skulle svara? hmm..
nån som vet nåt?
jag känner mig verkligen vilsen...![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:Det är helg i USA nu.
Thanksgiving![]()
Du får nog ingen kontakt förrän tidigast måndag...
.../Yoshi
Kahobe skrev:Thanksgiving.. USA:s största helg...var det inte nyss????
Rätt nummer hoppas jag? med 001 i början?
Inte gjort somm fassan som skulle ringa till Tyskland ? Han hamnade i Ungern och pratade med en okänd dam i en dryg kvart - hon var tydligen trevlig...
Edit.. sen.. som vanligt...
En kille jag känner svarade i telefon, killen hade ringt fel.Strokie skrev:ok, tackar då vet ja!
haha, skön farsa!vaddå koll på läget
![]()
Går grejorna med surface mail så kan det ta 3 månader om man har otur, tro mig man blir galen på det där ibland.Strokie skrev:hmm, ok.
grejjen är att jag beställde den 2 augusti - och dom har hela tiden sagt att det är på väg.
får vänta o se va som händer helt enkelt.. :/
Yoshi_gixxeRR skrev:www.clearwaterbikersweden.se kommer igång snart.
Under tiden kan du gå in på www.clearwaterbikersweden.com lr www.clearwaterbiker.com där kan du surfa vidare till webshopen o hitta en hel del prylar.
I övrigt så håller jag på med import av mc-delar o tillbehör från USA
Mkt med inriktning på stuntprylar o DVD´s men tar hem det mesta
Är generalagent i Europa på venomdrev www.venomsprockets.com
.../Yoshi
tl1000larsson skrev:Tack för svaret![]()
espa skrev:Ring till nummer upplysningen och kolla så att du har rätt nummer
Strokie skrev:nummret står ju på deras sida, så d måste väl vara rätt!
nummer upplysningen har väl inte koll på USA nummer??
Det är nog inte mycket till risk att dom uppger fel nummer på sin sida, så nummer upplysningen kan man nog skippa. Däremot vet jag av egen erfarenhet att skickas inte paketet med airmail, så kan det faktiskt ta flera månader innan det kommer fram.....så illa är det! Dom skickar det väl med båt tror jag. Jag tror heller inte att det är någon risk att du har blivit blåst, såna här stora företag tjänar aldrig på att blåsa kunder. Ring vidare och se om du får tag i någon som du kan prata med, förr eller senare måste dom ju ha någon där.Mickez77 skrev:Utlandsupplysningen via 118 118 och genom direktnummer 118 119.
http://www.eniro118118.se/Templates/Page.aspx?id=44
har man tråkigt så kan man ringa runt lite och fråga hur läget är![]()
Där finns över 500 miljoner telefonnummer.
Incredible skrev:Det är nog inte mycket till risk att dom uppger fel nummer på sin sida, så nummer upplysningen kan man nog skippa. Däremot vet jag av egen erfarenhet att skickas inte paketet med airmail, så kan det faktiskt ta flera månader innan det kommer fram.....så illa är det! Dom skickar det väl med båt tror jag. Jag tror heller inte att det är någon risk att du har blivit blåst, såna här stora företag tjänar aldrig på att blåsa kunder. Ring vidare och se om du får tag i någon som du kan prata med, förr eller senare måste dom ju ha någon där.
Ricken skrev:En kille jag känner svarade i telefon, killen hade ringt fel.
Men det slutade med att han sålde en bil till honom. off topic!
sandstream skrev:![]()
Också off-topic men lite kul var det när SEB på Arlanda ringde mig för några veckor sedan och hade "mina" 30.000 i dollar klara för avhämtning![]()
Nej, jag hoppas att den svenska bankkontrollen är bättre än att de lämnar ut pengar till första bästa snubbe som kommer dit, jag visste ju inte ens vilket namn pengarna beställts ivalium skrev:Blev det någon avhämtning då??
Strokie skrev:319 dollar har ja för mig att det var.. det svider ju en del :/
nån som på allvar vet vad ja kan göra?
MVH Denis
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |