Satanja
www.facebook.com/rockphotographersatanja
Är det någon som ska flagga eller köra på BKKn på Knudan nu på måndag den 4e Juli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom och kör med oss på söndagen då Sofiiii![]()
Hej Satanja, jag ska också flagga. ska även flagga på måndag. vi kan samåka om du vill, har du egen hoj? jag tänkte köra hoj dit vid fint väder, var och när samlas vi? /H
Great!
Jarå jag har hoj. Vi skulle vara där 08.20 va? Enligt min väderkarta ska det vara fint väder (och varmt!) på måndag, så vad sägs om att träffas på shell (vid maxi på berga)? Vilken tid vet jag inte.... runt 07.00 borde väl räcka?
Det låter bar vid shell, men misstänker att 07.00 är lite väl tidigt? Det tar bara 30 minuter ut till Knutstorp? Eller du vill köra kringelikrok dit? Isf föreslår jag avgång vid 07.20 från shell, så har vi en timmes marginal![]()
Det låter bar vid shell, men misstänker att 07.00 är lite väl tidigt? Det tar bara 30 minuter ut till Knutstorp? Eller du vill köra kringelikrok dit? Isf föreslår jag avgång vid 07.20 från shell, så har vi en timmes marginal![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |