BKK Ring Knutstorp 4/7 2011

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Är det någon som ska flagga eller köra på BKKn på Knudan nu på måndag den 4e Juli?

Jag flaggar hela dagen. Tar hojen dit om det är fint väder... tänkte se om där var någon som ville samköra :)

Hej Satanja, jag ska också flagga. ska även flagga på måndag. vi kan samåka om du vill, har du egen hoj? jag tänkte köra hoj dit vid fint väder, var och när samlas vi? /H

Hej Satanja, jag ska också flagga. ska även flagga på måndag. vi kan samåka om du vill, har du egen hoj? jag tänkte köra hoj dit vid fint väder, var och när samlas vi? /H

Great! :)
Jarå jag har hoj. Vi skulle vara där 08.20 va? Enligt min väderkarta ska det vara fint väder (och varmt!) på måndag, så vad sägs om att träffas på shell (vid maxi på berga)? Vilken tid vet jag inte.... runt 07.00 borde väl räcka?

Great! :)
Jarå jag har hoj. Vi skulle vara där 08.20 va? Enligt min väderkarta ska det vara fint väder (och varmt!) på måndag, så vad sägs om att träffas på shell (vid maxi på berga)? Vilken tid vet jag inte.... runt 07.00 borde väl räcka?

Det låter bar vid shell, men misstänker att 07.00 är lite väl tidigt? Det tar bara 30 minuter ut till Knutstorp? Eller du vill köra kringelikrok dit? Isf föreslår jag avgång vid 07.20 från shell, så har vi en timmes marginal :tummenupp

Det låter bar vid shell, men misstänker att 07.00 är lite väl tidigt? Det tar bara 30 minuter ut till Knutstorp? Eller du vill köra kringelikrok dit? Isf föreslår jag avgång vid 07.20 från shell, så har vi en timmes marginal :tummenupp

nä jag vet inte vad jag tänkte... haha :) kan ingen direkt kringelkrok i huvudet (förutom billesholm-vägen, men den tror jaginte räknas som kringel-krok). Vet itne om jag är jääättesugen på att köra över åsen klockan 7 på morgonen (trött, massa vilda djur, och antagligen sketkallt :näsblod -mesig-).

Österut till Helsingborg C-Avfarten/Vasatorp, Mörarp, Rakt över 110:an, N. Vram, Åvarp, Stenestad sedan vänster ner över Klöva hallar, höger ner mot Knutstorps Gods och höger mot Kågeröd och höger igen till banan.

Kanonfint på morgonen, luktar nyslaget hö och nyskördade ärtor (iallafall på morgonen den 27/6).

ca 40 minuter skulle jag tro.

... och just det... jag såg två rådjur och en grävling uppe på åsen precis vid Stenestad... så ta det lugnt...

/
Vänligen
Rickar
SMC-School Skåne

Last edited:
Eftersom det öser ner ute nu så kör jag en liten heads up med att jag inte kommer köra hoj imorgon OM det regnar när jag går upp... Så regn = bil! :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti