BKK på Tuvängen 2008

Intro körs varje gång på plats. det är en genomgång av regler och riktlinjer.

det är dock samma intro om man tidigare samma år har gått den på tex Rörken.

tråkigt att de fick ställa in men ibland blir det så, det är inte pga få eldsjälar, det finns flera nya instruktörer detta år men ibland blir det krockar.

Tack för ett bra svar!

Grymt tråkigt att dom ställde in men det är väl planerat helgen efter midsommar?

Håller detta på hela sommaren dvs varannan helg isf när är sista?

Tack för ett bra svar!

Grymt tråkigt att dom ställde in men det är väl planerat helgen efter midsommar?

Håller detta på hela sommaren dvs varannan helg isf när är sista?

Det håller på i snitt var 14e dag hela sommaren, men för att jag inte ska ljuga kolla varje gång på bmw klubbens hemsida för färsk information.

japp det är jättetråkigt att det ställs in och det är inget vi eftersträvar men ibland kommer privatlivet emellan. :va

:( Riktigt tråkigt! Börjar bli ont om eldsjälar.
Nja, eftersom det är ideellt så är ordningen familj sen jobb sen instruktör. Iaf för mig.
För mig var det bättre förra året. Då körde vi på fredagskvällar, lättare att smita tidigare än att inte jobba en Lördag. Ledig var tredje helg och den tillbringar jag gärna i sommarstugan med familjen.

Dementi

Någon har startat ett rykte om att lördagens körning på Tuvängen är inställd. Var denna person har fått den informationen från vet inte vi som arrangerar.

Själva så har vi planerat att köra på lördag från 09.00 med inskrivning från 08.00. Givetvis kommer Daltons Grill och Café att finnas på plats.

//Ove "Lime" Lindström
ställföreträdande TL.

Ett stort tack till alla som medverkade vid dagens körning på Tuvängen:tummenupp

Det var riktigt rolig och givande åkning, speciellt med så många Superduke i samma grupp :)

/Magnus

Hahaha, ja det var ju lilla KTM cupen i grön grupp. Med inslag av en Hypermotard och en Ninja 6'a.

Ca 15 min film på grön grupp, är fulklippt och fulredigerad om 10 min. Någon som har plats att lägga upp den?
Den är på ca 130 mb.

Den är inte klar, missade lite...

Last edited:
Riktigt kul med film :)

Du kan skicka det till mig på MSN (magnus_knutsson@hotmail.com) så ser jag till att Andreas (Hobbes) lägger ut det på nätet under morgondagen.

Stort tack för en rikigt bra dag på Tuvängen.

/Magnus

Hahaha, ja det var ju lilla KTM cupen i grön grupp. Med inslag av en Hypermotard och en Ninja 6'a.

Ca 15 min film på grön grupp, är fulklippt och fulredigerad om 10 min. Någon som har plats att lägga upp den?
Den är på ca 130 mb.

Tack alla som gör detta möjligt!
Det va hur kul som helst.
Ska försöka lägga upp lite bilder, även om det inte va många som va nått att ha.....

Den är på ca 130 mb.

Den är inte klar, missade lite...

Kolla denna tråden om FTP:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=161622

Last edited:
Riktigt kul med film :)

Du kan skicka det till mig på MSN (magnus_knutsson@hotmail.com) så ser jag till att Andreas (Hobbes) lägger ut det på nätet under morgondagen.

Stort tack för en rikigt bra dag på Tuvängen.

/Magnus

Det är en del synliga regplåtar. Folk får säga till om de inte vill visa den. då får filmen tas bort.

Det är en del synliga regplåtar. Folk får säga till om de inte vill visa den. då får filmen tas bort.

Mycket fint åka idag och mycket nytt lära Stoor creed till alla bra instruktörer och fler Tuvängen körningar!!!:D

Filmen kommer inte ut på nätet pga för mycket regplåtar. Hänsyn till andra osv.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra