BKK Hälla Ring Västerås 16/9-07

Ok! Nej det är ingen risk att corden tittar fram, har aldrig vart på en bana så jag funderar på att ta premiären nu när det ändå är här hemma i byn :)

Kommer det vara nå gruppindelning? Vill ju inte vara i vägen hela tiden.. :näsblod

Har nu kollat upp lite. Det som sägs är att hojen ska vara gatgodkänd och vara minst trafikförsäkrad.

Har nu kollat upp lite. Det som sägs är att hojen ska vara gatgodkänd och vara minst trafikförsäkrad.

Happ, det var ju synd. då blir det ingen bandebut för min del. Har inte så stor kolla vad det gäller mina däck, men kan aldrig tänka mig att de är gatlagliga?

Happ, det var ju synd. då blir det ingen bandebut för min del. Har inte så stor kolla vad det gäller mina däck, men kan aldrig tänka mig att de är gatlagliga?

De står på dom, typ not for road use elr nå i den stilen tror jag

Gör ett försök annars, när det ändå är på hemmaplan. Du kan ju inte få mer än ett nej, tror inte de lusläser på däcken direkt.

Trodde jag missat kursen när jag bara läst rubriken:
"Mc-gäng spred skräck i Hälla
Västmanland 15 sep 14:30

Många oroliga personer ringde in till polisen vid 12-tiden på lördagen då ett mc-gäng åt lunch på McDonalds i Hälla, skriver VLT. Men när polisen var på plats hade Bandidos redan lämnat snabbmatskedjan och dragit vidare mot Stockholm."

...Fast dessa gossar kanske inte är så intreserade av att lägga energi på BKK?:D

Trodde jag missat kursen när jag bara läst rubriken:
"Mc-gäng spred skräck i Hälla
Västmanland 15 sep 14:30

Många oroliga personer ringde in till polisen vid 12-tiden på lördagen då ett mc-gäng åt lunch på McDonalds i Hälla, skriver VLT. Men när polisen var på plats hade Bandidos redan lämnat snabbmatskedjan och dragit vidare mot Stockholm."

...Fast dessa gossar kanske inte är så intreserade av att lägga energi på BKK?:D

:D :D tror nog dom också skulle kunna ha nytta av den:tummenupp

:D :D tror nog dom också skulle kunna ha nytta av den:tummenupp

De skulle NOG verkligen behövt det..såg senare att Bandidosgäng var inblandade i fordonsolycka, med flera fordon inblandade utanför Stockholm, tydligen någon bil som smet oxå, tacka för det när man ser flera customhojar med slitna västar och Bandidosmärken:näsblod

Jag kan själv inte köra hoj:huvet då jag fick kraftigt ryggskott misstänkt diskbråck i fredags, men nu börjar jag kunna gå fot om fot igen..så jag kanske kommer o fotar om jag orkar.

Det var grymt kul att köra på Hälla Ring!! :)
Hoppas hoppas att det blir en fortsättning nästa år.

:tummenupp

Försov mig... Hade ju sett fram emot det här.
Jaja, hoppas ni hade kul, nästa år får väl bli premiär för mig...

Vad tröttsamt!

Mille Gazie "Västerås" för ett mkt BRA och lagom arrangemang!
Undertecknad hasade runt med stort nöje (när jag väl fått imfritt på visiret vill säga :)).
Hoppas banägaren släpper till fler gånger, för det här var en bana som hade samma lite mer fullvuxna kvaliteér precis som pepparroten har.
Men kör den åt andra hållet vettja!

Tack å tack!

/En som kommer fler gånger

Mille Gazie "Västerås" för ett mkt BRA och lagom arrangemang!
Undertecknad hasade runt med stort nöje (när jag väl fått imfritt på visiret vill säga :)).
Hoppas banägaren släpper till fler gånger, för det här var en bana som hade samma lite mer fullvuxna kvaliteér precis som pepparroten har.
Men kör den åt andra hållet vettja!

Tack å tack!

/En som kommer fler gånger

Det var ju du, det är fan att man aldrig kan lära sig känna igen folk.:huvet

Och visst ska det köras mer på Hälla.

En ryggsäck blev kvar. Återlämnas mot beskrivning.

Och tack till alla instruktörer, deltagare, depåpersonal och alla andra inblandade.

Det var ju du, det är fan att man aldrig kan lära sig känna igen folk.:huvet

Och visst ska det köras mer på Hälla.

JOvisstfan serru! Det var jag! :D Men man hann ju knappt praata mellan heaten! Vet inte var tiden tog vägen :)

En ryggsäck blev kvar. Återlämnas mot beskrivning.

Och tack till alla instruktörer, deltagare, depåpersonal och alla andra inblandade.

Vare massa stålar i den var den min... Den var lixom påsformad, sen hade den två axelremmar... :brynad
Räcker den beskrivningen!?! :D

Last edited:
JOvisstfan serru! Det var jag! :D Men man hann ju knappt praata mellan heaten! Vet inte var tiden tog vägen :)
ja du vet det där med att ha kul och tiden.:D
Dr.Bike skrev:
Vare massa stålar i den var den min... Den var lixom påsformad, sen hade den två axelremmar... :brynad
Räcker den beskrivningen!?! :D

Ja om du står på järnvägsstation i Västerås under stor klockan med ett exemplar av Time Magazin under vänstra armen kl 13.27 den 20 okt, och se till att du inte är förföljd, så får du vidare instruktioner.:)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul