Jag hade inte problem med någon omkörning av mig, däremot blev jag lite orolig för dig när du var så långt ut i kanten efter nålen. Sist jag såg någon göra något liknande var på rörken förra sommaren, och den personen var av banan och tyvärr omkull två kurvor efter det. Blir ju så lätt att man spänner sig och tappar flytet när man gjort en miss. Jag brukar dra ner tempot ett par snäpp och bygga upp flytet stegvis igen när jag bommar en kurva.
Haha.. Jaa
Fast det är lite kul hur uppfattningarna skiljer, flera tyckte det såg säkert ut, vissa tyckte tydligen att det var "yvigt"

, och själv kändes det som att det gick kanon så länge det gick bra. Men jag har ganska nyligen jackat upp tempot och är inte 100% safe i det än.
Bara jag inte skrämt ihjäl nån annan så känns det ok

. Det här med marginaler är ju tämligen relativt. Just hårnålen är tacksam att ladda i tack vare perfekt avåkningszon rakt fram om man missar bromsningen, och sen en "buffertzon" i utgången om man tappar spår.
Ejes likaså, missar man kan man åka rakt fram utan benbrott och fattigdom, eller ta ett djupt spår och klara sig ändå.
Trösen däremot

, känns som att man skulle linda mjälten runt en tall direkt om man klotade där.. Grym respekt för såna kurvor
Vad som blev så uppenbart där var hur EXTREMT viktigt det är att vrida på huvet, spåret och farten ut var väldigt mkt bättre om jag vred överdrivet (kändes det som) mkt på huvet TIDIGT.
Likaså i Mikes Corner -> högern i Esset.. Med flackig blick blev det mutterfabrik direkt, hittade man punkterna kändes det som en enda lång, snabb och svepande kurva (med galet skönt slut tack vare doseringen så man kunde stå på bra hårt (med mina ynka 120 häst

) utan att det kändes halt.
Kul var det i alla fall. Nu är det Sviestad några vändor och sen Åsen 3 augusti. Längtar redan tillbaka!
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Och sjukt nöjd med Dunlop Qualifier rr

. Inte ett tvivel på dem på hela dagen trots varm dag. Mina tidigare Pirelli Diablo smälte efter halva passet såna dagar, och då gick det inte ens lika fort.