Bjuda flickan på något gott att äta...

Solid snake skrev:
Du och din jävla ölkorv. :hihi

Annars kan väl nachos funka, kött, ost och sånna däringa nachos, in i ugnen en stund, släng gärna på lite grejer i efterhand såsom paprika osv.

Nachos!? :7peta Du har ingen känsla kisen!

Bra tips vinmässigt är Jurassique Chardonnay. 94kr för en flaska iof. ganska dyrt men ack vilket bra vin det är. MÅSTE prövas om du inte har gjort det! Den restaurang som var mest ansedd här ett tag rekommenderade detta vin till sina gäster.

Annars är väl alla sorters brieostar (stavas?) ganska bra om man inte är en van ostätare som tycker om mögelostar och grejjor. Jordgubbar går också mycket bra till vitt vin och bäddar ju för att serveras från din hand till hennes mun framför brasan. Funkade bra som musöppnare sist jag körde på det iaf. :banana

Last edited:
glöm inte heller att fixa bra val av bakgrundsmusik, lite candels, lite cosy... sen blir ju brudar som galningar när man bjusar på fin mörk choklad (>80% kakao).... då får du äkta kärlek (dvs analsex) :rofl

Syftade på en replik ur repmånad men ok, räkor är gott :hihi vitt vin går dock inte ner

ölkorv, kex och bärs så har du henne!!

prise skrev:
Nachos!? :7peta Du har ingen känsla kisen!

Bra tips vinmässigt är Jurassique Chardonnay. 94kr för en flaska iof. ganska dyrt men ack vilket bra vin det är. MÅSTE prövas om du inte har gjort det! Den restaurang som var mest ansedd här ett tag rekommenderade detta vin till sina gäster.

Annars är väl alla sorters brieostar (stavas?) ganska bra om man inte är en van ostätare som tycker om mögelostar och grejjor. Jordgubbar går också mycket bra till vitt vin och bäddar ju för att serveras från din hand till hennes mun framför brasan. Funkade bra som musöppnare sist jag körde på det iaf. :banana

Vin är för pussys, öl och nachos funkar, tro mig. :7peta

Små baguetter som man värmer i ugnen med nån god röra i är bra. Ha tex gräddfil eller creme freche ,svart och/eller orange rom, hackad lök och räkor i. Jättegott!

sen har jag ett jättegott recept på en god ostfyllning som man har i små crustader som man sen värmer i ugnen. Super! Alla som smakat blir helt tokiga i dom =) Har inte receptet i huvudet, men är du intresserad kan jag leta upp receptet.

Solid snake skrev:
Vin är för pussys, öl och nachos funkar, tro mig. :7peta

Ehm JA Solid var inte tanken att du skulle få en pussy!? Vad fan stöter du på för några tjejer? Rumänska kulstötarkvinnor alla 200kilo? :fatta!

prise skrev:
Ehm JA Solid var inte tanken att du skulle få en pussy!? Vad fan stöter du på för några tjejer? Rumänska kulstötarkvinnor alla 200kilo? :fatta!

:rofl

föressten, du har ingen gb! Så skriver grattis på födelsedagen här!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8