Björn Gustafsson?

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
Vadän detta eviga tjat om denna man? Är det bara jag som inte riktigt förstår vad som är så hiskeligt roligt med det han gör?:va

Jag känner mig också utanför, för det är inte den Björn Gustavsson jag tänker på, så mycket har jag hajat.

Björn Gustafsson (med f).:mattias

Han är ung, rolig, göteborgare. Dessutom ser han bra ut. Lägg en sjyst lejonman till det sen har du framgång.:tummenupp

Jag tycker att han är rolig då han spelar olika roller väldigt bra. Sen kärlekssången till Carina Berg är SÅ bra!:) Att han stod emot Josefine Crafords försök till grillning i något radioprogram gör honom bara bättre.:)

Björn Gustafsson <3

^^

Jag tycker han är skogs rolig.
Ser ut som en förb. j-vla snorunge, och det gör honom bara roligare.

En del grejor han gjort är kul. Han är duktig på att spela sarkastisk och dumdryg. Drog hem en rulle med honom för ett tag sedan, blev grymt besviken faktiskt så jo jag håller med om att han är lite överskattad.

Allt som har med parlamentet att göra är skit. Mest överskattad och dålig är ändå den där Magnus Betnér. Han skulle kunna vara rolig om han var kontroversiell på riktigt och inte bara politiskt korrekt hela tiden. Typ feminism är bra, död åt israel, rasister är dumma.. Ett fint budskap framfört med en "tuff" attityd. Han är som kristen hårdrock ungefär.

Last edited:
Pojkvaskern kör 00-talsironi-skämt á la tok-LAN och svettigt geografiklassrum. Jag blir trött och förvirrad. Inte det minsta skoj för en gammal humorstofil. Tyvärr klart överskattad, tacka vet jag litterärt kittlande skämt.

/perris

Jag tror att många tycker att han ser bra ut, då blir man lättare geniförklarad.

Därtill är det även ovanligt att personer som ser bra ut är roliga. Humor är ju normalt ngt vi phula, homosar, tjocka eller andra avvikare utvecklar redan i unga år. För att få bli kramade och nupna i kinden av de vuxna med iaf en bråkdel av de fagra gossarna och flickornas frekvens. Så om en strejt pojkbandssnygg kille bara är liiite roligt så är det ett scoop.

Last edited:
Vem är han? Allvarligt alltså? Jag kollar inte mycket på TV......

Det undrar jag med. Jag kollar mest på Discovery i Sverige. Men under en reklampasu zappade plötslig förbi ett soffprogram där den BG d.y. satt bredvid Herngren d.y. Ingen av dom var speciellt roliga tyckte jag. Så jag zappade tillbaks till Discovery

Tycker att han är lite ojämn, men DETTA är riktigt jävla bra! Kolla in schyfferts reaktion![YOUTUBE-ID]TGIMG-9YVRg[/YOUTUBE-ID]

Bara för att en person tycker att han är rolig (även om det är BETYDLIGT fler än så), innebär inte att han är rolig för andra. Humor funkar ungefär som sexualitet; långt ifrån alla tänder på samma sak.

Att säga att han inte har talang eller inte, objektivt, skulle kunna vara rolig känns dock helt uppåt väggarna. Han är väl det bästa den svenska komediscenen fått fram på väldigt länge.

Det enda det erkänner är svenskarnas förbannat dåliga humor. Ojdå, måste lägga till; Anser jag.
Svenska filmer och svensk humor är sååååå dålig så jag börjar gråta varje gång jag ser/hör nåt av det. Uppskattas bara av den äldre generationen (typ 40+) och de är ju snart på utdöende så vi får hoppas det blkir bättre, men när man ser Gustafsson så blir man inte uppmuntrad direkt.

Back