bivaröd idag

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
kommer att vara där någon gång efter 13 och träna på lite nya trix. börjat att få till det med att gå mellan främre och bakre fotpinnarna när man kör på bakhjulet...........

Bifogat

• dsc00139.jpg
    dsc00139.jpg
    16.7 KB · Visningar: 186
Fasen att man ska behöva jobba på lördagar.. Finns ingen rättvisa alltså!! Va alldeles för längesen jag va på biva nu juh...

Fick se lite av killarna igår när vi kom upp med bilarna och gasade lite.
Kan inte förstå varför det spann för er som det gjorde:)

Vet inte vem av er det var som skulle göra en tankwheelie men impade på rätt många att du lyckades få upp den iom att det spann ett par gånger innan du lyckades få upp den....

Snabbe_jag skrev:
Fick se lite av killarna igår när vi kom upp med bilarna och gasade lite.
Kan inte förstå varför det spann för er som det gjorde:)

Vet inte vem av er det var som skulle göra en tankwheelie men impade på rätt många att du lyckades få upp den iom att det spann ett par gånger innan du lyckades få upp den....

Erkänn nu, du är bara avis på att du kan köra hoj som dom grabbarna :D
Det är iallafall jag. Jag vill oxså kunna wheela :(

Åsa #96 skrev:
Erkänn nu, du är bara avis på att du kan köra hoj som dom grabbarna :D
Det är iallafall jag. Jag vill oxså kunna wheela :(
Du e välkommen närsomhelst Åsa, jag håller på att lära tjejen min att göra stoppisar för fullt så en tjej till kunde kanske vara kul!?! :cool: Bud på att du skulle kunna åka på min hoj oxo för den börjar bli repig på de flesta sidorna nu!! :confused: :rolleyes:

MEN, då måste du lära mig åka RR o visa mig runt banorna nästa sommar så jag slipper bli helrookie stämplad!! :crash

Deal?!? :hej

alakhai skrev:
Du e välkommen närsomhelst Åsa, jag håller på att lära tjejen min att göra stoppisar för fullt så en tjej till kunde kanske vara kul!?! :cool: Bud på att du skulle kunna åka på min hoj oxo för den börjar bli repig på de flesta sidorna nu!! :confused: :rolleyes:

MEN, då måste du lära mig åka RR o visa mig runt banorna nästa sommar så jag slipper bli helrookie stämplad!! :crash

Deal?!? :hej
Sounds like an offer I can resist :) :tummenupp

Tid och plats :confused: Fast kanske bäst att vi tar det via PM, så att det inte blir för många åskådare ;)

Hör av dig :fakta

Åsa :hej

Snabbe_jag skrev:
Okej du har rätt :p

Det värsta är att jag har lika mycket (eller lika lite) hästar som de och det bara spinner för mig med :rolleyes:

Du menar i din bil?
Men det går väl inte att jämnföras riktig, eller?

Åsa #96 skrev:
Sounds like an offer I can resist :) :tummenupp

Tid och plats :confused: Fast kanske bäst att vi tar det via PM, så att det inte blir för många åskådare ;)

Hör av dig :fakta

Åsa :hej
Haha, gillar du inte lite publik!??! Det e ju bra så man blir lite inspirerad!! :tummenupp
Iaf, du har fått ditt PM :hej

alakhai skrev:
Haha, gillar du inte lite publik!??! Det e ju bra så man blir lite inspirerad!! :tummenupp
Iaf, du har fått ditt PM :hej

*He he* Jag sombrukar ju köra ned mina mottävlande, kanske kör ned publiken denna gången :skrämd

En får tacke för PMet :bow

Åsa #96 skrev:
*He he* Jag sombrukar ju köra ned mina mottävlande, kanske kör ned publiken denna gången :skrämd

En får tacke för PMet :bow

Hehe, det e lugnt.. Alla som e där e vana vid att allt kan hända!! :skrämd Har du kört på publiken har de stått på fel ställe!! :fakta

Men visst, fick en liten tanke när jag gick runt o tappade hojen bara några meter från de andra parkerade hojarna!! :rodnar Inte bra.... :crash

alakhai skrev:
Hehe, det e lugnt.. Alla som e där e vana vid att allt kan hända!! :skrämd Har du kört på publiken har de stått på fel ställe!! :fakta

Men visst, fick en liten tanke när jag gick runt o tappade hojen bara några meter från de andra parkerade hojarna!! :rodnar Inte bra.... :crash

Men efter din devis var det ju hojjarnas fel att dom stod parkerade där :D
Eller det var inte så du menade :rolleyes:
Hade du kört på dom hade du nog fått några nya "vänner" :smasha :fatta!

Åsa #96 skrev:
Men efter din devis var det ju hojjarnas fel att dom stod parkerade där :D
Eller det var inte så du menade :rolleyes:
Hade du kört på dom hade du nog fått några nya "vänner" :smasha :fatta!

Jojo, va ju PRECIS så jag menade!! :bow Men det hade ju känts onödigt att mosa dom ändå... Min hoj hade säkert fått fler repor oxo då, va det jag tänkte på!! :p :rolleyes:

alakhai skrev:
Jojo, va ju PRECIS så jag menade!! :bow Men det hade ju känts onödigt att mosa dom ändå... Min hoj hade säkert fått fler repor oxo då, va det jag tänkte på!! :p :rolleyes:

Hmmmm, din hoj :confused:

Har hört andra :fakta

:D

Åsa #96 skrev:
Hmmmm, din hoj :confused:

Har hört andra :fakta

:D
HAHA :D :D .... Du har minnet med dig iaf!!:=) Ok, ok jag har ingen hoj.... egentligen e jag bara en vanlig hojlös wannabe.. :rodnar Men jag vill ju va lika cool som mina vänner e ju..... Flåt mig snäääälla!!

O till alla som inte hänger med så får jag låna hojen av min rika (inte längre) o coola flickvän!! :rock :rock

alakhai skrev:
HAHA :D :D .... Du har minnet med dig iaf!!:=) Ok, ok jag har ingen hoj.... egentligen e jag bara en vanlig hojlös wannabe.. :rodnar Men jag vill ju va lika cool som mina vänner e ju..... Flåt mig snäääälla!!

O till alla som inte hänger med så får jag låna hojen av min rika (inte längre) o coola flickvän!! :rock :rock

*He he* busted :D :D :cool:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...