Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nope, tyvärr inte... Då e det SM uppe i Stockholm!! Nästa säsong blir det betydligt mindre cross o mer roadracing...Busfrö skrev:Tänkte köra upp nästa helg om det är väder.![]()
Så ska ni köra då eller![]()
Snabbe_jag skrev:Fick se lite av killarna igår när vi kom upp med bilarna och gasade lite.
Kan inte förstå varför det spann för er som det gjorde
Vet inte vem av er det var som skulle göra en tankwheelie men impade på rätt många att du lyckades få upp den iom att det spann ett par gånger innan du lyckades få upp den....
Du e välkommen närsomhelst Åsa, jag håller på att lära tjejen min att göra stoppisar för fullt så en tjej till kunde kanske vara kul!?!Åsa #96 skrev:Erkänn nu, du är bara avis på att du kan köra hoj som dom grabbarna![]()
Det är iallafall jag. Jag vill oxså kunna wheela![]()
Sounds like an offer I can resistalakhai skrev:Du e välkommen närsomhelst Åsa, jag håller på att lära tjejen min att göra stoppisar för fullt så en tjej till kunde kanske vara kul!?!Bud på att du skulle kunna åka på min hoj oxo för den börjar bli repig på de flesta sidorna nu!!
![]()
![]()
MEN, då måste du lära mig åka RR o visa mig runt banorna nästa sommar så jag slipper bli helrookie stämplad!!![]()
Deal?!?![]()
Åsa #96 skrev:Erkänn nu, du är bara avis på att du kan köra hoj som dom grabbarna![]()
Det är iallafall jag. Jag vill oxså kunna wheela![]()
Snabbe_jag skrev:Okej du har rätt![]()
Det värsta är att jag har lika mycket (eller lika lite) hästar som de och det bara spinner för mig med![]()
Haha, gillar du inte lite publik!??! Det e ju bra så man blir lite inspirerad!!Åsa #96 skrev:Sounds like an offer I can resist![]()
![]()
Tid och platsFast kanske bäst att vi tar det via PM, så att det inte blir för många åskådare
Hör av dig![]()
Åsa![]()
alakhai skrev:Haha, gillar du inte lite publik!??! Det e ju bra så man blir lite inspirerad!!![]()
Iaf, du har fått ditt PM![]()
Åsa #96 skrev:*He he* Jag sombrukar ju köra ned mina mottävlande, kanske kör ned publiken denna gången![]()
En får tacke för PMet![]()
alakhai skrev:Hehe, det e lugnt.. Alla som e där e vana vid att allt kan hända!!Har du kört på publiken har de stått på fel ställe!!
![]()
Men visst, fick en liten tanke när jag gick runt o tappade hojen bara några meter från de andra parkerade hojarna!!Inte bra....
![]()
Åsa #96 skrev:Men efter din devis var det ju hojjarnas fel att dom stod parkerade där
Eller det var inte så du menade![]()
Hade du kört på dom hade du nog fått några nya "vänner"![]()
![]()
alakhai skrev:Jojo, va ju PRECIS så jag menade!!Men det hade ju känts onödigt att mosa dom ändå... Min hoj hade säkert fått fler repor oxo då, va det jag tänkte på!!
![]()
![]()
HAHAÅsa #96 skrev:Hmmmm, din hoj![]()
Har hört andra![]()
![]()
alakhai skrev:HAHA![]()
.... Du har minnet med dig iaf!!:=) Ok, ok jag har ingen hoj.... egentligen e jag bara en vanlig hojlös wannabe..
Men jag vill ju va lika cool som mina vänner e ju..... Flåt mig snäääälla!!
O till alla som inte hänger med så får jag låna hojen av min rika (inte längre) o coola flickvän!!![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden