alakhai
Medlem
Jag och Gixxxer ska till biva i eftermidda vid 14-15-16 tiden nånting!!
Några fler som e sugna o kan hänga på!?! Skriv här bara så bestämmer vi en "lite" mer exakt tid!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Hur länge håller ni på? Och, var fasen ligger Bivaröd?

Beror nog mest på vädret skulle jag tro.... Det e lite ostadigt, va precis ute en sväng o hamna i en regnskur som varade kanske i 2 minuter max.... Sen ble det sol igen... Mysko väder som faen..Bingo skrev:Hur länge håller ni på? Och, var fasen ligger Bivaröd?

Va fan säjer'u! Ligger Bivarödsrakan på olika ställen beroende på vädretalakhai skrev:Beror nog mest på vädret skulle jag tro.... Det e lite ostadigt, va precis ute en sväng o hamna i en regnskur som varade kanske i 2 minuter max.... Sen ble det sol igen... Mysko väder som faen..![]()
Haha, ring Kennet bara innan du åker så du inte kör i onödan bara!! Jag meddelar honom om vi åker eller inte.... o när...Bingo skrev:Va fan säjer'u! Ligger Bivarödsrakan på olika ställen beroende på vädret![]()
![]()
Närå skojar bara, jag fick en bra färdbeskrivning av Snabbe_jag så jag hittar. Får se om jag kommer. Inget vidare väder här heller - ömsom sol ömsom regn...
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026