Bivaröd IDAG!! (Måndag 1 Sept)

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
Jag och Gixxxer ska till biva i eftermidda vid 14-15-16 tiden nånting!! :rolleyes: Några fler som e sugna o kan hänga på!?! Skriv här bara så bestämmer vi en "lite" mer exakt tid!!
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Hur länge håller ni på? Och, var fasen ligger Bivaröd?
 

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
Bingo skrev:
Hur länge håller ni på? Och, var fasen ligger Bivaröd?
Beror nog mest på vädret skulle jag tro.... Det e lite ostadigt, va precis ute en sväng o hamna i en regnskur som varade kanske i 2 minuter max.... Sen ble det sol igen... Mysko väder som faen.. :zpy
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
alakhai skrev:
Beror nog mest på vädret skulle jag tro.... Det e lite ostadigt, va precis ute en sväng o hamna i en regnskur som varade kanske i 2 minuter max.... Sen ble det sol igen... Mysko väder som faen.. :zpy
Va fan säjer'u! Ligger Bivarödsrakan på olika ställen beroende på vädret :eek: :confused:

Närå skojar bara, jag fick en bra färdbeskrivning av Snabbe_jag så jag hittar. Får se om jag kommer. Inget vidare väder här heller - ömsom sol ömsom regn...
 

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
Bingo skrev:
Va fan säjer'u! Ligger Bivarödsrakan på olika ställen beroende på vädret :eek: :confused:

Närå skojar bara, jag fick en bra färdbeskrivning av Snabbe_jag så jag hittar. Får se om jag kommer. Inget vidare väder här heller - ömsom sol ömsom regn...
Haha, ring Kennet bara innan du åker så du inte kör i onödan bara!! Jag meddelar honom om vi åker eller inte.... o när...
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top