Bio tipps

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Hoj
gsx 1400
kanske ingen hoj film men

Såg Meeting the foockers i går den var riktigt rolig.. rekomenderas

någon som har bra tipps på shysta stuntfilmer så man kan längta lite mera till våren

/P

PULKA skrev:
kanske ingen hoj film men

Såg Meeting the foockers i går den var riktigt rolig.. rekomenderas

någon som har bra tipps på shysta stuntfilmer så man kan längta lite mera till våren

/P

Jag såg Ladder 49 igår, tyckte att den var bra. Ganska sorglig dock.

Tycker att alla skall gå och se----> Man on fire, med Denzel Washington.
Grymt bra film!

Tycker Man on fire var skitkass :tungan

Den enda häftiga repliken var... "What are you going to do??? Kill'em all!!!"

Jag tyckte att Ladder 49 var en "videofilm" = Man ligger hemma och är fyllsjuk eller inget att göra då trycker man på en rulle och gottar sig soffan, då skulle jag c ladder. Men smaken e som :arsele

morlock skrev:
Rekommenderar stark "Forgotten". En av årets överraskningar!
Tyckte den var bra med :tummenupp. Tjejen och hennes polare tyckte den var skitkass, men jag gillade den.
Däremot tyckte jag "million dollar baby" var skitkass, trots alla bra recensioner.
Ladder49 var också helt ok!

Man on fire var grymt bra. Jag såg Saw i helgen. Den va bra. Kanske inte går på bio, men den va bra ändå.

ladder 49 har jag kikat på o den var inge bra alls tyckte jag .. skall kolla vad saw e för någon typ av film

FUBAR skrev:
Däremot tyckte jag "million dollar baby" var skitkass, trots alla bra recensioner.

Såg den just! Och jag kan skulle väl säga att den har en hel del mening osv.. Men de e ju inte att rekomendera om man vill se något som muntrar upp!

Nu kanske trådskaparen vill ha tips på Mc-stunt filmer enligt första inlägget.

Men om jag ska haka på det andra följet så måste jag säga att The Garden State är det bästa som går på Bio just nu. Får en ruggigt skön känsla av den rullen!
Så har ni inte sätt den så schas iväg till närmsta Sandrews och kika!! :tummenupp

En film som du borde kolla på när den kommer ut är Million Dollar Baby. Såg den igår och är helt förälskad. Mästerverk är ett understatement! En riktig höjdare!

kaZmur skrev:
En film som du borde kolla på när den kommer ut är Million Dollar Baby. Såg den igår och är helt förälskad. Mästerverk är ett understatement! En riktig höjdare!

Vad handlar den om? Hittade ingen trailer på apple.com :(

Tack för länken. Trailern gav tillräckligt för att inse att den verkar kass, så den hoppar jag över.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...