Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PULKA skrev:kanske ingen hoj film men
Såg Meeting the foockers i går den var riktigt rolig.. rekomenderas
någon som har bra tipps på shysta stuntfilmer så man kan längta lite mera till våren
/P

Tyckte den var bra medmorlock skrev:Rekommenderar stark "Forgotten". En av årets överraskningar!
SAW var riktigt braTurboJugend skrev:Man on fire var grymt bra. Jag såg Saw i helgen. Den va bra. Kanske inte går på bio, men den va bra ändå.
morlock skrev:SAW var riktigt bra![]()
Bättre med hembio[- sNaIjK -] skrev:Den är svingrym! Skall ses på bio för att känna dom smaskiga scenerna in i ryggraden![]()

FUBAR skrev:Däremot tyckte jag "million dollar baby" var skitkass, trots alla bra recensioner.
Thundercat skrev:Jag såg Ladder 49 igår, tyckte att den var bra. Ganska sorglig dock.

kaZmur skrev:En film som du borde kolla på när den kommer ut är Million Dollar Baby. Såg den igår och är helt förälskad. Mästerverk är ett understatement! En riktig höjdare!
http://milliondollarbabymovie.warnerbros.com/home.htmlDee_cati skrev:Vad handlar den om? Hittade ingen trailer på apple.com![]()
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!