bivius
ingenhardetsåbrasomjag
Hej
Har ett litet problem, har blivit av med mina möjligheter att frakta hoj till bana, lägligt nog skall jag snart byta tjänstebil så frågan är då vad man skall ha.
De flesta bilar är så otroligt tråkiga om de är billiga nog att kvala in runt 300 kkr eller också så går de inte att utrusta med dragkrok.
En möjlighet är en Toyota Hilux (otroligt boring) med x eller s cab så borde en hoj få plats på flaket, finns det någon som testat och hur får man upp mc:n på flaket?
Finns det någon som har något tipps på en lämplig annan bil?
Kravlista
Hästkrafter > bilens vikt/10
Körglädje = hög
Komfort = ej prioriterat
Utseende = Jag vill inte gråta av att titta på den
Miljökrav = Miljöpartister kan ta sig i häcken
Bränsleförbrukning = Spelar ingen roll
Dragkrok = JA eller flak
Snälla hjälp mig, har sprungit runt hos bilhandlare och tittat och blir gråtfärdig av det jag ser
Har ett litet problem, har blivit av med mina möjligheter att frakta hoj till bana, lägligt nog skall jag snart byta tjänstebil så frågan är då vad man skall ha.
De flesta bilar är så otroligt tråkiga om de är billiga nog att kvala in runt 300 kkr eller också så går de inte att utrusta med dragkrok.
En möjlighet är en Toyota Hilux (otroligt boring) med x eller s cab så borde en hoj få plats på flaket, finns det någon som testat och hur får man upp mc:n på flaket?
Finns det någon som har något tipps på en lämplig annan bil?
Kravlista
Hästkrafter > bilens vikt/10
Körglädje = hög
Komfort = ej prioriterat
Utseende = Jag vill inte gråta av att titta på den
Miljökrav = Miljöpartister kan ta sig i häcken

Bränsleförbrukning = Spelar ingen roll
Dragkrok = JA eller flak
Snälla hjälp mig, har sprungit runt hos bilhandlare och tittat och blir gråtfärdig av det jag ser