bilteori

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Nu är det så att det börjar närma sig att ta bilkörkort. Men frågan är den om jag får skriva upp innan jag har fyllt 18? MCteorin får man ju skriva innan man har fyllt 18, så vore ju lustigt om man inte får skriva bilteorin innan man är 18.
tacksam för svar :pannkyss

Tror jag inte du får det fick iallafall inte jag. Är ju 12 år sen men så var det då.

Strongliquid skrev:
2382220 Inte skriva före 18 årsdagen.

Det måste ju vara någon gammal regel som inte ändrats än? För man får ju skriva mc teori innan man är 18 och så stor är ju faktist inte skildnaden. Skrev faktist till VV fast fick inget svar, var typ ett par månader sedan.

Vägverket är det ingen idé att maila, de svarar aldrig. Mc-teorin får du ju skriva innan 18 om det gäller A1, annars nej.

Varenda gång jag ska skriva ett prov så blir jag så nervös att jag sitter och mökar ner hela lokalen. Det är ju jävligt tyst där inne så det gäller att vara diskret. Vid ett tillfälle luktade det verkligen ruttna ägg, då såg man verkligen hur folk kikade över skärmen och spanade efter förövaren. Gjorde samma sak då naturligtvis för att inte se skyldig ut :D :tummenupp

FreddaGädda skrev:
2382727 Vägverket är det ingen idé att maila, de svarar aldrig. Mc-teorin får du ju skriva innan 18 om det gäller A1, annars nej.

Varenda gång jag ska skriva ett prov så blir jag så nervös att jag sitter och mökar ner hela lokalen. Det är ju jävligt tyst där inne så det gäller att vara diskret. Vid ett tillfälle luktade det verkligen ruttna ägg, då såg man verkligen hur folk kikade över skärmen och spanade efter förövaren. Gjorde samma sak då naturligtvis för att inte se skyldig ut :D :tummenupp
Det är samma teoriprov för a1,begränsad a och obeg a.

Snowman89 skrev:
2382766 Det är samma teoriprov för a1,begränsad a och obeg a.

mm. då borde man ju få skriva A teori innan man är 18 i alla fall. Men lustigt att man inte får skriva B teori

FreddaGädda skrev:
2382727
Vid ett tillfälle luktade det verkligen ruttna ägg, då såg man verkligen hur folk kikade över skärmen och spanade efter förövaren. Gjorde samma sak då naturligtvis för att inte se skyldig ut :D :tummenupp

wahahhaha:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...