Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är andra dårar.Vad är det för dårar som går på krogen? En öl kostar ju över hundra spänn. Samma dårar som köper fem liter olja för 700 spänn.
Fan.
Guilty as charged.Vad är det för dårar som går på krogen? En öl kostar ju över hundra spänn. Samma dårar som köper fem liter olja för 700 spänn.
Fan.
Minimum beställning TRETUSEN.Gruppköp då.
Jag tar 100 spänn 1 liters flarran av märkesolja. Bättre än Biltema
Uppfyller vilka kravspec du vill
API SN 99 PLUSPLUS XXXL? JASO 99+ MC GRAND?
Inga problem. Fixar vilken text du än vill ha på flarran
Livstidsgaranti, så länge oljan guppar runt i den oöppnade flaskan
View attachment 513447
Ja de va jag och jag vidhåller forfarande att de va svinbra. Tyvärr vart de sämre någ gång i slutet 90 början 20000 ish. De vart någ bråk om Teflonet de använde så de blev av med den braiga guggan. Den rätta Teflongeggan finns i annan oljetillsats nu men även i många oljer av olika märken de är en av de vanligaste tillsatserna sedan många år samma sak med Boron.Ahhh...Slick50. Var det inte @Boost 3 som snackade upp det mot skyarna?
Det hade den gjort utan slick50 också...Hällde slick50 i min fzr i början på 90-talet och drygt 30 år och 10 000 mil senare så kan jag konstatera att den rullar fortfarande på bra
Ja tänkbartDet hade den gjort utan slick50 också...
Enligt reklamen på den tiden behövde man ju ingen olja med slick 50. Eller ens ett oljetråg. Eller ventilkåpa. Bara slick 50Hällde slick50 i min fzr i början på 90-talet och drygt 30 år och 10 000 mil senare så kan jag konstatera att den rullar fortfarande på bra
Fast det har jag inget minne avEnligt reklamen på den tiden behövde man ju ingen olja med slick 50. Eller ens ett oljetråg. Eller ventilkåpa. Bara slick 50![]()
det kommer jag ihåg, dom tappade av olja på nån bil, kommer inte ihåg vilken. o så körde o körde dom bara med slick50Fast det har jag inget minne av
Och dom körde någon motor i en bänk, med en massa hästkrafter, och under svåra ångestskrik - typiskt amerikanskt.det kommer jag ihåg, dom tappade av olja på nån bil, kommer inte ihåg vilken. o så körde o körde dom bara med slick50
det kommer jag ihåg, dom tappade av olja på nån bil, kommer inte ihåg vilken. o så körde o körde dom bara med slick50
I see what you did thereGuilty as charged.
/en som gillar både öl och öl.
Jag minns att taxichaufförer klagade på att det inte kom ngn värme i bilarna, eller sämre värme på tomgång. Detta efter att de hällt slick50 i motorn. Minskade friktionsförluster kan man gissa.
Vem minns SLICK?
Ahhh...Slick50.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |