2306301 Samma slutsats som jag drog...Hoztic.
Det "roliga" med många oljekrängare, är att de vet lika lite om olja som de finniga tonåringarna som jobbar i köpladorna på alla stora köpcenters utanför städerna.
Ja de har ju gått nån månglarkurs, och lärt sig lite facksnack förståss. Men vad det betyder det de säger, det har de ingen aning om.
Stod och lyssnade på en sån tomte med en flashig teamjacka (som antydde att han kom direkt från racingcirkusen, och bara tagit vägen förbi, och nu visade ynnesten att låta oss dödliga beskåda denna produkt!

)
Nåväl, alltefter jag började ställa mina frågor, så blev han allt mer snäsig och otrevlig.

EN bra egenskap för en försäljare!

Ändå var det grundläggande frågor inom tribologin - men vad var JAG för pajas som inte hajade att produkten ju var BÄST!!? Utan en massa fikonspråk, som han då försökte få allmänheten runtikring att vända sig mot...
Situationen blen jääääätterolig när en äldre herre sa: "Hörru, ta nu och svara grabben på hans frågor!"
Vilken fest!
Jag pumpade däcken en gång med en Biltemakompressor... Ett däck höll inte luften alls.
Vilket skit!
Inte ens rätt tryck kan de hålla...de dj-la Biltema!
Desssutom var det dåligt väder den dan så jag tror jag fick in ett lågtryck i det andra däcket...och nu går hojen liksom svajigt och wobblar hejvilt!
D-la Biltema!
Shells är i vart fall MYCKET godare!
Den finns ju med citron!
Biltema har ju bara den med finkel...[/QUOTE
ehh
om ett däck inte håller luften så beror det väl inte på kompressorn
har själv en kompressor från biltema, o har haft den i fem år,den används ofta o fungerar utmärkt