Biltema miniblinkers

Jag vet inte ens om jag behöver dom men de var så jäkla billiga att det inte var någon mening att inte köpa. ca 160 kr för 4 diodblinkare wtf! :va

Vad annat du än köper är det bättre.:tummenupp

Nu är ju köper redan klart, men tänkte bara inflika att jag haft biltemas variant i 2 år och dom funkar prima för mig.

Kör mycket regn eftersom jag inte är en solskensåkare som vissa andra :D

Mina biltema-miniblinkers jag köpte till min motard vibrerade glaset av på. Så köper man dem är nog en idé att ta bort glasen och limma dit dem ordentligt som någon tidigare nämnde.

Mina ramlade isär 1:a turen på en KTM.....

Beställde också nu, för 160 spänn så gör det inget om dom rasar isär efter en sommar!

Edit: Kommer jag behöva något extra motstånd nu? :va

Last edited:
Nu är ju köper redan klart, men tänkte bara inflika att jag haft biltemas variant i 2 år och dom funkar prima för mig.

Kör mycket regn eftersom jag inte är en solskensåkare som vissa andra :D

Kinesen som monterade dina måste ha nyst i dom så att dom blev både täta och vibrationsdämpade eftersom dom funkat så länge.:D

Jag kör med Biltemas Mini-led. Trodde de skulle gå sönder efter en timme, men jag är chockad! suttit på sen i våras på min ktm 525 exc som körs som både motard och i Endurospåret. Det har nog blivit ca. 10 vurpor också men still going strong! kör mycket med hojen, även nu på vintern. Till å från jobbet och sånt :-D

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Haha sjukt bra pris och snygga för de priset, beställde också!
Du borde få lite rabatt av han, Du har ju gjort så hans företag överlever några år nu i Kina :D

ska med beställa :) tar dock 3 arbetsdagar innan pengarna kommer in på mitt paypal konto :/

tänk på att det kan bli så att om man har gemensam blinkers indikator för höger o vänster blinkers kan det bli så att alla lyser konstant eller inte alls mm,även
om man har ett last oberoende relä för diod blinkers.

detta beror på att instrument indikatorn fungerar som en kortslutare,eftersom att den sitter ihop med både höger o vänster krets.
kan säga att det tog ett tag innan jag fattade varför skiten inte lyste som den skulle.

löste det genom att ta varningslampan för stödet (som ändå var bort kopplat) o koppla in den på ena sidan så man fick en höger o en väster indikator.
annars mkt ok blinkers.
ebay is the shit.
har precis beställt ett nytt racing godkänt skinnställ ,måttsytt o frakt fritt för 175pund,ca 1800kr
var i sverige kan man hitta det till det priset.:banana

Bifogat

• blksuzuki1.jpg
    blksuzuki1.jpg
    179.8 KB · Visningar: 202
Mina har inte heller kommit, å andra sidan är allt annat jag har beställt från Hong Kong försenat med (något om otillräcklig flygkapacitet där borta).

Ebayblinken beställd :tummenupp tack för tipset, måste bara säga att grabben hade biltemas på sin moppe under 1 sommar (sålde den sedan) och de funkade perfekt hela tiden, ingen fukt eller något annat trots mer skogskörning än asfalt men vi kan ju haft tur :)

Okej så då dimper dom väl ned inom en snar framtid! :) De som får först kan väl hojta till här så man vet att det finns hopp :) Är ju inte långt kvar nu tills man kan bege sig ut och blinka :)

skall man köpa dessa LED blinkers ifrån ebay, så lär jag som har halogen blinkers fram behöva skaffa ett motstånd till nya LED blinkers bak?

rekommendationer på det??

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...