Kimen
Ny medlem
Master_ skrev:Luftmätaren som blir knäpp brukar ge sånna problem alternativt tjuvluft.. Är den svajig eller dör på tomgång så kolla alla luftanslutningar till att börja med
Som mapsensorn jag nämde i tidigare post.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Master_ skrev:Luftmätaren som blir knäpp brukar ge sånna problem alternativt tjuvluft.. Är den svajig eller dör på tomgång så kolla alla luftanslutningar till att börja med
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag tycker att det låter som trasig lambdasond eller trasig LMM.
Esquire skrev:Har du kollat om gubbarna på bazuki.org har någon aning om vad det kan vara?
Zana skrev:Funtade på dom, men skillnaden är att här får man 1000 nya inlägg om dagen, medans det inte riktigt är så där, men visst nu när du säger det så ska jag lägga upp förfrågan där också...
Fan, skulle sålt skiten till dig...![]()

lilltrollet skrev:Har du hål i grenröret så får lambdan fel info om hur mycket soppa som ska in. Du får in syre i grenröret som blandar sig med avgaserna och lambdan ger då signal till styrboxen att fetta på mer soppa för att bilen går för snålt.
Hur mycke soppa drar den då?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen