Ser riktigt bra ut!
Kan knappt förstå var du får all energi ifrån..
Känns som att alla SHare i växjötrakten vet var de ska lacka sina grejer nu i fortsättningen, förutsatt att du är lika noggran med andras grejer som med dina egna
Ibland undrar man själv vad man håller på med. Men lik förbannat står man där dom flesta vintrar och skruvar.
Hur mkt jobb det än är, så känns det grymt skönt när man är klar. Det är min största morot. Inte bara själva byggandet, utan när man monterar sista delen
Hehe, jo jag vågar påstå jag är mer noga med kunders fordon än mina. D.v.s när dom betalar vad man ska ha, och inte prutar

Med mina egna fordon har jag ingen press att det måste bli klart med kanonfinish på en gång. För att uppnå kanonjobb så kan man pilla med det lite när tiden finns. Som ex. mina handtag och styrändar är inte så fina, men det kan man ta när man fått hem nya i lugn och ro.
Medans kundjobb måste bli kanon redan vid leverans. Så mera press där.
Men sina egna finns inte riktigt lika hög press. Och det blir lite som ett terapiarbete på fritiden.
Tror jag åker från jobbet strax, känner man inte tillför så mkt mer just nu tills lacken kommer hem imorgon.
Kedja ser det dock mörkt ut att få hem i veckan. Verkar som det får bli USA på det. Och brukar dröja några veckor därifrån.
På hojen idag har det mst hänt smådetaljer lite överallt. Så tror inte det är så mkt att lägga upp bilder på.
Får bli bilder i veckan när lite mer har hänt.