Billigt på blocket

• Thread starter Thread starter Jokela
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Majk skrev:
Hojfan är stulen...jag har kollat :fatta! och numer POLISANMÄLD

Hur fick du reda på det :confused: Men om det är så att det finns bevis så sätt dit honom så att det stänker om det :6surkart

fattar inte hur man kan vara så jävla dum så man anonserar ut stulan hojar på blocket och sporthoj.com det är ju där folk som tittar fattar vad det handlar om! i o f s så om någon totalskrotat sin zx9r 01 så kan det ju vara ett "billigt" sätt att få ordning på den dvs om man inte har så mycket moral!

Är nu helt säkra på att den är stulen? så inte killen få massa skit i onödan här.

Belöning!!!!!!!!!!!!!

Jag betalar 1000kr för varje levererad hoj-tjuv till mig på ett vilkor att ni inte berättar när ni lämnade över honom...

Vad jag gör sen ska ni SKITA I :kulspruta

VaLLe skrev:
Belöning!!!!!!!!!!!!!

Jag betalar 1000kr för varje levererad hoj-tjuv till mig på ett vilkor att ni inte berättar när ni lämnade över honom...

Åk till bankomaten så skickar jag över ett par stycken, adress tack :näsblod

VaLLe skrev:
Belöning!!!!!!!!!!!!!

Fan va coolt.. :cool: om man bara törs lämna adress på vederbörande ordnar du med hemkörning? :fatta!

Kan jag berätta för polarna att jag känner dig föressten? :Bugar

Chronic skrev:
Åk till bankomaten så skickar jag över ett par stycken, adress tack :näsblod

Skicka dem till Västerås så blir det kalas :banana

Vi är 70 medlemar som har det tråkigt över vintern :6surkart

Therudeboy skrev:
Är nu helt säkra på att den är stulen? så inte killen få massa skit i onödan här.

det spelar väl ingen som helst roll? har han inte stulit den så har han väl ett kvitto eller papper på att han köpt den. är det lagligt förskaffad och han visar det så läggs allt ner direkt.

d1ce skrev:
det spelar väl ingen som helst roll? har han inte stulit den så har han väl ett kvitto eller papper på att han köpt den. är det lagligt förskaffad och han visar det så läggs allt ner direkt.

Spelar ingen roll om han har kvitto om den är stulen, det där med godtro är borttaget sen länge.

Therudeboy skrev:
Spelar ingen roll om han har kvitto om den är stulen, det där med godtro är borttaget sen länge.

det är väl det första man kollar innan man tittar på en cykel? och kvitto ska väl vara orginalkvittot och inget handskrivet på plats, man ska ha ordning på alla papper annars är man ju rökt vilket som.

Rodentboy skrev:
Förklara hur det ligger till så de inte behöver spekulera mer då...:)
varför i hellllvete ska jag lägga ut här om varför han säljer hojen si och så billigt. vill man veta så är det väl bara att ghöra som jag .. fråga killen själv!!! jag frågade för att jag var intresserad av hojen. inte så jävla kul att få en hel tråd om sig här på sporthoj bara för att man säljer en billig hoj, jag vet inte hur ni brukar göra men jag försöker köpa det som är billigast och inte dyrast när jag är ute efter något. och bara för att jag köper något som är billigt så är jag ingen tjuv.. ta reda på saker innan ni härjar.. och som jag skrev fråga själva.

blom skrev:
varför i hellllvete ska jag lägga ut här om varför han säljer hojen si och så billigt. vill man veta så är det väl bara att ghöra som jag .. fråga killen själv!!! jag frågade för att jag var intresserad av hojen. inte så jävla kul att få en hel tråd om sig här på sporthoj bara för att man säljer en billig hoj, jag vet inte hur ni brukar göra men jag försöker köpa det som är billigast och inte dyrast när jag är ute efter något. och bara för att jag köper något som är billigt så är jag ingen tjuv.. ta reda på saker innan ni härjar.. och som jag skrev fråga själva.

Om nu hojen skulle vara stulen, tror du inte att han har en färdig lögn till de som frågar varför han ska sälja? Ganska naivt att blint tro på vad som sägs.

Obs att jag inte lägger mig i själva sakfrågan om den är stulen eller ej. Där har jag ingen åsikt då jag inte vet något.

Skalman skrev:
Om nu hojen skulle vara stulen, tror du inte att han har en färdig lögn till de som frågar varför han ska sälja? Ganska naivt att blint tro på vad som sägs.

Obs att jag inte lägger mig i själva sakfrågan om den är stulen eller ej. Där har jag ingen åsikt då jag inte vet något.
jo alla som säljer en 01a under 55 lök dömmer vi härmed till tjuvar punkt slut

blom skrev:
jo alla som säljer en 01a under 55 lök dömmer vi härmed till tjuvar punkt slut

Katten på råttan o s v. Ibland blir det tyvärr så att folk utmålas felaktigt till något de inte är, men stryker man längs husknuten med en kofot i handen mitt i natten är det inte så konstigt om någon som går upp för att pinka och tittar ut genom förnstret tror att det är en tjuv i farten. Har man läst denna säljares samtliga trådar och inlägg så luktar det gammal strömming lång väg. Han kanske bara är dålig på att uttrycka sig eller så förstår han inte bättre än att om man frågar efter visa saker på ett visst sätt och vägrar att svara på andras frågor så är det lätt att det uppfattas fel? Vad vet jag? Men att helt hysterisk vilja köpa en ram med papper eller bara papper får även min döda farmor att rycka till i graven. Att "tvätta" en stulen hoj genom pappersexcercis och rambyte ingår ju i grundkursen "Hur vi snor en hoj och säljer den" som t o m ärliga människor kan.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back