Majk skrev:Hojfan är stulen...jag har kollatoch numer POLISANMÄLD
Hur fick du reda på det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninja 9R skrev:finns en annons på hojen här med http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=1233
VaLLe skrev:Belöning!!!!!!!!!!!!!
Jag betalar 1000kr för varje levererad hoj-tjuv till mig på ett vilkor att ni inte berättar när ni lämnade över honom...
Vad jag gör sen ska ni SKITA I![]()
VaLLe skrev:Belöning!!!!!!!!!!!!!
Jag betalar 1000kr för varje levererad hoj-tjuv till mig på ett vilkor att ni inte berättar när ni lämnade över honom...
Vad jag gör sen ska ni SKITA I![]()
Chronic skrev:Åk till bankomaten så skickar jag över ett par stycken, adress tack![]()
Therudeboy skrev:Är nu helt säkra på att den är stulen? så inte killen få massa skit i onödan här.
d1ce skrev:det spelar väl ingen som helst roll? har han inte stulit den så har han väl ett kvitto eller papper på att han köpt den. är det lagligt förskaffad och han visar det så läggs allt ner direkt.
Therudeboy skrev:Spelar ingen roll om han har kvitto om den är stulen, det där med godtro är borttaget sen länge.
Manne skrev:Hmmm..... vaddå kollat![]()
Nyfiken, berätta mera
blom skrev:jag har snackat med killen och vet hur det ligger till.. sluta att spekulera nu
Manne skrev:Hmmm..... vaddå kollat![]()
Nyfiken, berätta mera
varför i hellllvete ska jag lägga ut här om varför han säljer hojen si och så billigt. vill man veta så är det väl bara att ghöra som jag .. fråga killen själv!!! jag frågade för att jag var intresserad av hojen. inte så jävla kul att få en hel tråd om sig här på sporthoj bara för att man säljer en billig hoj, jag vet inte hur ni brukar göra men jag försöker köpa det som är billigast och inte dyrast när jag är ute efter något. och bara för att jag köper något som är billigt så är jag ingen tjuv.. ta reda på saker innan ni härjar.. och som jag skrev fråga själva.Rodentboy skrev:Förklara hur det ligger till så de inte behöver spekulera mer då...![]()
blom skrev:varför i hellllvete ska jag lägga ut här om varför han säljer hojen si och så billigt. vill man veta så är det väl bara att ghöra som jag .. fråga killen själv!!! jag frågade för att jag var intresserad av hojen. inte så jävla kul att få en hel tråd om sig här på sporthoj bara för att man säljer en billig hoj, jag vet inte hur ni brukar göra men jag försöker köpa det som är billigast och inte dyrast när jag är ute efter något. och bara för att jag köper något som är billigt så är jag ingen tjuv.. ta reda på saker innan ni härjar.. och som jag skrev fråga själva.
jo alla som säljer en 01a under 55 lök dömmer vi härmed till tjuvar punkt slutSkalman skrev:Om nu hojen skulle vara stulen, tror du inte att han har en färdig lögn till de som frågar varför han ska sälja? Ganska naivt att blint tro på vad som sägs.
Obs att jag inte lägger mig i själva sakfrågan om den är stulen eller ej. Där har jag ingen åsikt då jag inte vet något.
blom skrev:jo alla som säljer en 01a under 55 lök dömmer vi härmed till tjuvar punkt slut
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |