fart freak
Ny medlem
Har kollat på Pricerunner, men det verkar vara en jävlar djungel när det gäller prissättning (åravgifter, kWh priser och andra dolda avgifter som tillkommer).
Är det någon som har orkat kolla upp vem som är billigast, när man räknat med allt som allt?
Har idag Telge Energi, men trots hyfsat kWh pris tillkommer andra avgifter som drar upp slutpriset. Några tips/rekommendationer eller företag att undervika? Fast eller rörlig, osv
Bor i södra stockholm, årsförbrukning 1500 kWh
Är det någon som har orkat kolla upp vem som är billigast, när man räknat med allt som allt?
Har idag Telge Energi, men trots hyfsat kWh pris tillkommer andra avgifter som drar upp slutpriset. Några tips/rekommendationer eller företag att undervika? Fast eller rörlig, osv
Bor i södra stockholm, årsförbrukning 1500 kWh
jag har en energi snål lampa på 24 timmar om dygnet men annars så har jag inte något som kans tå och dra el....nån med bra svar 
vet att jag har Fortum och dom blir bara dyrarae för var år och jag brukar mindre el...än vad jag gjorde föra året...kan nån "sno" el av mej?? eller ??
nu var det 2 år sen jag slutade ha datorn på dygnet runt eller fläkten när de är sommar....så varför den är så hög vet jag inte, men så som jag fattar de så ingår vatten i hyran men jag börjar undra de står nada om värmen...kan de vara orsaken kanske
jaha nu blir de till å ringa hyres värden och kolla allt detta för nu ska här bättras på så priset går ner