Billiga slip on från Ebay. Vilket snyggast?

Laser extreme GP-style

Hittade detta Lasersystem på tyska Ebay. Dom ville ha 530 euro, jag erbjöd skambudet 440 och dom kontrade med 489euro. Har 48 timmar på mig att bestämma. Skickas dessutom gratis från Holland. Ingen tull, ingen frakt. Tycker det låter som en jäkla bra deal och får nog sluta vela så jäkligt nu och slå till nån gång.

Bifogat

• laser.jpg
    laser.jpg
    36.5 KB · Visningar: 61
Hittade detta Lasersystem på tyska Ebay. Dom ville ha 530 euro, jag erbjöd skambudet 440 och dom kontrade med 489euro. Har 48 timmar på mig att bestämma. Skickas dessutom gratis från Holland. Ingen tull, ingen frakt. Tycker det låter som en jäkla bra deal och får nog sluta vela så jäkligt nu och slå till nån gång.

Hmm...ser tajt ut vid fotpinnen eller...?? Och det där systemet låter...mkt. Har inget emot muller men de där gälla, vassa systemen är inte min grej...vill mer ha en djupare, manligare ton...:D Jag satsar på ett Racefit Growler...eller Yoshis R55...eller Arrow...eller....:gnissla :gnissla

Det är ju alltid svårt att göra en bra bedömning via ett ljud som är inspelat via en mobil telefon tex..

Men Racefit är nog mest tilltalande för min del.. :tummenupp

Slänger på några alternativ till. Bos och Devil är ganska billiga i inköp.

Bifogat

• bos-slipon2.jpg
    bos-slipon2.jpg
    46.1 KB · Visningar: 42
  • Devil_slipon2.jpg
    Devil_slipon2.jpg
    32.6 KB · Visningar: 43
  • arrow_thunder.jpg
    arrow_thunder.jpg
    7.6 KB · Visningar: 207
  • akra-slip1.jpg
    akra-slip1.jpg
    89.5 KB · Visningar: 44
Hmm...ser tajt ut vid fotpinnen eller...?? Och det där systemet låter...mkt.

Tänker du varmt mot foten då eller?

Sitter ju urtagbara bafflers i visserligen. Har du hört det live?

Slänger på några alternativ till. Bos och Devil är ganska billiga i inköp.

Alla dom där är inte så vanliga till 750 k7 vad jag har sett. Sen känns det lite dumt att frångå designen med kort pipa då det är nåt som kännetecknar 600/750 k6 k7 så starkt.

Mivv Suono FÅR du inte köpa... :gnissla

[YOUTUBE-ID]VPH9g3Gjv8w[/YOUTUBE-ID]

Men det där är ju inte direkt en gixxer. Tycker du det är mesigt eller?

Last edited:
Alla dom där är inte så vanliga till 750 k7 vad jag har sett. Sen känns det lite dumt att frångå designen med kort pipa då det är nåt som kännetecknar 600/750 k6 k7 så starkt.

Sant.. själv sitter jag med K8an och funtar på ngt till den. Du vet ju hur ful och bulkig burken är på den.... :(

Några synpunkter?

[YOUTUBE-ID]j88U_-ZMPs4&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Mivv har grym bra finish .. låter grymt bra. Har hört det på min gamla Z750 -04 och en GSXR-750 -05. Lät mycket men riktigt bra.

Utseendemässigt så är Laser GP en solklar vinnare. Tyckte du fick ett bra pris inkl frakt och allt. Bara att slå till.

Mivv har grym bra finish .. låter grymt bra. Har hört det på min gamla Z750 -04 och en GSXR-750 -05. Lät mycket men riktigt bra.

Utseendemässigt så är Laser GP en solklar vinnare. Tyckte du fick ett bra pris inkl frakt och allt. Bara att slå till.

Köpte Lasersystemet, det är ju ändå småpengar mot vad motsvarande system hade kostat i Sverige. Finns nog inte ens i Sverige.

Blir nog för jäkla bra. Ska bli spännande att höra hur det låter IRL. :)

Så kom dom idag då :) Gillar absolut designen och finishen är bra. Tycker även det verkar vara en hel del dämpning i så så länge man låter db-killers sitta i tror jag inte det blir för skränigt, men det återstår väl att se.

Kan rekommendera motomoto.nl om du handlar e-bay. Deras webshop är under konstruktion. Ärliga, trevliga och lätta att ha att göra med.

Bifogat

• laser 004.JPG
    laser 004.JPG
    150.3 KB · Visningar: 44
  • laser 005.JPG
    laser 005.JPG
    155.2 KB · Visningar: 46
Så där ja

Fick på slip-onet idag. Låter kanonbra. Rätt tyst med db-killers i men ändå gött :tummenupp Väger kanske 3kg mindre än original. Sjukt nöjd. Gick på lite över femtusen.

Tack för råd!

Bifogat

• laser 002.JPG
    laser 002.JPG
    224.3 KB · Visningar: 56
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...