Kuben
Cementarsel Mc
Kolla med bikersneed dom tar hem scorpion dämpare.finns nog till 750-07 även om det inte står med på hemsidan.Fanns till min 1000-07 fast den inte står med iallafall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okej, Racefit finns ju också. De är snygga och låter riktigt gött.
![]()
Kolla med bikersneed dom tar hem scorpion dämpare.finns nog till 750-07 även om det inte står med på hemsidan.Fanns till min 1000-07 fast den inte står med iallafall.
Men jag undrar ju då vad dom vill ha för dom. Knappast lägre än 300dollar plus frakt.
Det är taylormade på den bilden, jag satt på ett sånt på
min gsxr 1000 i höstas det blir riktigt snyggt.
Shinko.se tar hem såna men dom är dyra nu när dollarn
börjar bli hög igen, runt 10000:- tänker jag. om man inte
beställer från usa sj o de blir billigare då.
tog 4200 för min plus frakt när jag kollade så varför köpa av dem? Kan verkligen rekomendera Cyklegear, de har tydligen satt ner ännumer sen jag köpteTar bara 199dollar för alla scorpion modeller nedan, frakten går bara på 50dollar. De e bara o köp
http://www.cyclegear.com/spgm.cfm?L1=5000&L2=9&L3=154&L4=&item=MCS_520-1415_G#
såg nu att kolfiber va slut och fanns SS kvar
Tack som fan för tipset!Men jag undrar ju då vad dom vill ha för dom. Knappast lägre än 300dollar plus frakt.
Fick pris genom hemsida på till en gixxer 750 -08, å de skull gå på 13 papp eller 16 om man skulle ha helsystem. Fick svaret förra veckan. E lite saftigt men snyggt e d. Kolla även Yoshimura R55, förljer hojen riktigt snyggt och är kort å bra ljud i![]()
http://www.yoshimura-rd.com/ps-3549-1276-r-55-stainlessstainless-slip-on-stainless-cap-750.aspx
Hitta ingen bild på -07:an men det skiljer nog sig inte så mkt. Pris i sverige runt 6300 ord pris.
Fick pris genom hemsida på till en gixxer 750 -08, å de skull gå på 13 papp eller 16 om man skulle ha helsystem. Fick svaret förra veckan. E lite saftigt men snyggt e d. Kolla även Yoshimura R55, förljer hojen riktigt snyggt och är kort å bra ljud i![]()
http://www.yoshimura-rd.com/ps-3549-1276-r-55-stainlessstainless-slip-on-stainless-cap-750.aspx
Hitta ingen bild på -07:an men det skiljer nog sig inte så mkt. Pris i sverige runt 6300 ord pris.
3495:-+ frakt för ett kolfiber..Står det på deras hemsida..
Scorpion street extreme..
Kolla in ett M4 gp slipon, de är störtsköna![]()

R55 eller Laser får min röst. Snyggt utseende (med fördel Laser) och tilltalande ljud![]()
Näerå, hoppas inte det.Hej!
Något som är värt att tänka på om du vågar när du beställer från USA är om du kan få bort eventuell tullskatt. Det är ju onödigt att betala om man kan slippa tycker jag. Visserligen tar man en något större risk om pakethanteringen skiter sig.
För övrigt hör liksom Suzuki och Yoshimura ihop.![]()
Tips:
I wonder if it is possible to lower the value below $10 in the customs form? Swedish taxes are revoltingly high. (50-75%)
Or even better, send item as a gift?
Many thanks
TheHenrik
Det värsta är att jag börjar få 2:nd thoughts nu och lutar väl också mot de två du nämner. Det kan vara enda och sista gången vi är enigaNäerå, hoppas inte det.
Lasers två små pipor ser ju riktigt snyggt ut. Men Yoshi är alltid Yoshi.. Tror du blir nöjd vilket du än väljer, allt utöver org. brukar ju vara bra |
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|