Polisen!
Guest
Tjena! finns det någon som har ett tipps på var man kan få tag på billiga mc-batterier, HD skulle ha 1700:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WHAT!???Polisen! skrev:Tjena! finns det någon som har ett tipps på var man kan få tag på billiga mc-batterier, HD skulle ha 1700:-
Ninjaboy skrev:Biltema har väl gelbatterier också numera.
Eskilsson skrev:Pga att HD kräver en starkare startström än övriga hojjar, samt att vanliga batterier skakar sönder om dom monteras i en HD.
Därför kan u ta skjukt mycket betalt för battarna.
Men skall du ha batteri till FZR 1000 ska du inte vända dig till HD. Det är att kasta stålarna i sjön.
Eskilsson skrev:Informationen jag har fått om batterier till HD är att man mer eller mindre är tvingad att köra med batterier som e specielt framtagna för hd.
QUOTE]
Förvånar inte mig det minsta, det kostar på att vara rebell. Snart måste väl bensinen komma från HD:s egna oljekällor...
LameViffer skrev:HD är skit och kommer så att förbli.Eskilsson skrev:Informationen jag har fått om batterier till HD är att man mer eller mindre är tvingad att köra med batterier som e specielt framtagna för hd.
QUOTE]
Förvånar inte mig det minsta, det kostar på att vara rebell. Snart måste väl bensinen komma från HD:s egna oljekällor...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |