Billiga mc-batteri

• Thread starter Thread starter Polisen!
  • Start date Start date

Polisen!

Guest
Tjena! finns det någon som har ett tipps på var man kan få tag på billiga mc-batterier, HD skulle ha 1700:-

Polisen! skrev:
Tjena! finns det någon som har ett tipps på var man kan få tag på billiga mc-batterier, HD skulle ha 1700:-
WHAT!???
Du det var inte gratis???
Kikat på nåt annat hak än HD??? Verkar ju galet!

Hd kräver batterier från HD

Informationen jag har fått om batterier till HD är att man mer eller mindre är tvingad att köra med batterier som e specielt framtagna för hd.
Pga att HD kräver en starkare startström än övriga hojjar, samt att vanliga batterier skakar sönder om dom monteras i en HD.
Därför kan dom ta skjukt mycket betalt för battarna.

Last edited:
Eskilsson skrev:
Pga att HD kräver en starkare startström än övriga hojjar, samt att vanliga batterier skakar sönder om dom monteras i en HD.
Därför kan u ta skjukt mycket betalt för battarna.

Men skall du ha batteri till FZR 1000 ska du inte vända dig till HD. Det är att kasta stålarna i sjön.

Härligt när de erkänner själva att de skakar sönder!

Starkare startström låter långsökt.... man kan ju nästan köpa optima batterier för de pengarna.....

Står det inte specat på HDs batterier vilken startström de ger ?

/Urban

HD med stora twinnar kräver väl mer startström än mindre radfyror men knappast mer än andra stora twinnar. Skaka sönder tror jag på däremot. :hihi

Eskilsson skrev:
Informationen jag har fått om batterier till HD är att man mer eller mindre är tvingad att köra med batterier som e specielt framtagna för hd.
QUOTE]

Förvånar inte mig det minsta, det kostar på att vara rebell. Snart måste väl bensinen komma från HD:s egna oljekällor...

LameViffer skrev:
Eskilsson skrev:
QUOTE]

Förvånar inte mig det minsta, det kostar på att vara rebell. Snart måste väl bensinen komma från HD:s egna oljekällor...
HD är skit och kommer så att förbli.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...