Billiga DVD-R i Stockholm?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Jag brukar köpa skivor från www.wesellcd.com (tror jag det är) men undrar nu om någon vet en bra och billig butik i Stockholmsområdet som säljer skrivbara (photo printable) DVD-R?

Nog var din förra avatar mkt bättre då Perra....

Finns det ingen möjlighet för dig att fixa genom eran firma www.hembiobutiken.se DVD skivor som är billigare / större förpackningar

Jag handlar oftast skivor på www.mycom.se

Dom brukar ha bra priser. Jag brukar handla "Datawrite (röda)" eller "Fortis" skivorna. Funkar bra i mitt fall.

R1 Uffe skrev:
Nog var din förra avatar mkt bättre då Perra....

Finns det ingen möjlighet för dig att fixa genom eran firma www.hembiobutiken.se DVD skivor som är billigare / större förpackningar
Härligt att min avatar uppfattas som jobbig :D
Ska byta så fort jag har en schysst bild på mig själv och nya hojen.

Vi kan inte konkurrera med butikerna som köper in media i större mängder, tyvärr.

Mycom var så förbannat korkade en gång när jag beställde från dem så jag undviker dem helst, men tack för tipset :tummenupp

955i skrev:
Jag handlar oftast skivor på www.mycom.se

Dom brukar ha bra priser. Jag brukar handla "Datawrite (röda)" eller "Fortis" skivorna. Funkar bra i mitt fall.

Tyvärr ha de inga datawrite 25-pack för 149:- längre! man blir tvungen att köpa one-tech skivorna som är enligt mitt tycke skit och kommer aldrig inhandlas mera. Speciellt gäller detta 25-pack 185:- där jag haft alltför många som inte gått att bränna. Fick svar från mycom att man får skylla sig själv när det gäller så pass billiga skivor! :mad: Va fan verbatim är ju fan inte så mkt dyrare än one-tech skiten!

:finger Mycom. Nu blir det bara www.wesellcd.com

sandstream skrev:
Jag brukar köpa skivor från www.wesellcd.com (tror jag det är) men undrar nu om någon vet en bra och billig butik i Stockholmsområdet som säljer skrivbara (photo printable) DVD-R?

för 300kr kan du få mina.. felköp, har typ 95st kvar. DVD-R X8 printable.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8