Billiga DVD-R i Stockholm?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Jag brukar köpa skivor från www.wesellcd.com (tror jag det är) men undrar nu om någon vet en bra och billig butik i Stockholmsområdet som säljer skrivbara (photo printable) DVD-R?

Nog var din förra avatar mkt bättre då Perra....

Finns det ingen möjlighet för dig att fixa genom eran firma www.hembiobutiken.se DVD skivor som är billigare / större förpackningar

Jag handlar oftast skivor på www.mycom.se

Dom brukar ha bra priser. Jag brukar handla "Datawrite (röda)" eller "Fortis" skivorna. Funkar bra i mitt fall.

R1 Uffe skrev:
Nog var din förra avatar mkt bättre då Perra....

Finns det ingen möjlighet för dig att fixa genom eran firma www.hembiobutiken.se DVD skivor som är billigare / större förpackningar
Härligt att min avatar uppfattas som jobbig :D
Ska byta så fort jag har en schysst bild på mig själv och nya hojen.

Vi kan inte konkurrera med butikerna som köper in media i större mängder, tyvärr.

Mycom var så förbannat korkade en gång när jag beställde från dem så jag undviker dem helst, men tack för tipset :tummenupp

955i skrev:
Jag handlar oftast skivor på www.mycom.se

Dom brukar ha bra priser. Jag brukar handla "Datawrite (röda)" eller "Fortis" skivorna. Funkar bra i mitt fall.

Tyvärr ha de inga datawrite 25-pack för 149:- längre! man blir tvungen att köpa one-tech skivorna som är enligt mitt tycke skit och kommer aldrig inhandlas mera. Speciellt gäller detta 25-pack 185:- där jag haft alltför många som inte gått att bränna. Fick svar från mycom att man får skylla sig själv när det gäller så pass billiga skivor! :mad: Va fan verbatim är ju fan inte så mkt dyrare än one-tech skiten!

:finger Mycom. Nu blir det bara www.wesellcd.com

sandstream skrev:
Jag brukar köpa skivor från www.wesellcd.com (tror jag det är) men undrar nu om någon vet en bra och billig butik i Stockholmsområdet som säljer skrivbara (photo printable) DVD-R?

för 300kr kan du få mina.. felköp, har typ 95st kvar. DVD-R X8 printable.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt